1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Stały Klient/Nowy Klient

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika netkam, 14 Lipiec 2016.

  1. netkam

    netkam Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Kolejna sugestia ...
    W sprzedaż -> zamówienia przy klienci dodać adnotację stały klient/nowy klient. U mnie większość klientów robi zakupy bez rejestracji, a robią je co miesiąc, ale nie mam żadnej informacji czy to nowy czy powracający klient, w nawiasie można nawet napisać ile razy już kupował. Wiedzielibyśmy np. że jak jest to nowy klient to wrzucamy mu katalog,ulotki, a jak stały to nie zarzucamy go już makulaturą ;) Miałem taką adnotację w starym sklepie opartym na autorskim skrypcie i dobrze się to sprawdzało. Klienci Clickshopa wiedzieli by także czy zamawiają w kółko Ci sami klienci czy zdobywamy nowych. Oczywiście można by to było dorzucić również do raportów ;)

    Co do identyfikacji klienta to myślę że można by identyfikować ich po imię+nazwisko+kod pocztowy

    Chyba że ktoś ma jakieś inne sugestie ?
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @netkam dziękuję za przesłanie sugestii. Dodałem ją do naszego systemu wewnętrznego, teraz czeka na sprawdzenie przez kierownika produktu (numer zgłoszenia: FEEDBACK-681). Proszę o cierpliwość, gdy uzyskam jakąkolwiek informację, odezwę się w utworzonym przez Ciebie temacie (tutaj).
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @netkam informuję, że sugestia została przekazana dalej do programistów zajmujących się rozwojem sklepu Click Shop, nie mogę niestety teraz podać daty wdrożenia takiej potencjalnej aktualizacji. Zgłoszenie zostało przesłane przez kierownika produktu do programistów, gdzie pomysł będzie konfrontowany (np. poszukiwane będzie rozwiązanie jak zidentyfikować klientów jednorazowych). Gdy uzyskam więcej informacji od kierownika produktu, dam znać.
     
    netkam lubi to.
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Do tego czasu może warto by było np. z pomocą tego artykułu: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/j...y-wyswietlane-podczas-finalizacji-zamowienia/ czy też już na etapie przeglądania strony głównej, stron kategorii, zachęcić klientów do rejestracji w sklepie i utworzenia konta.

    W click shop masz możesz przypisywania użytkowników do grup, którym później nadajesz rabaty. Możesz też uruchomić program lojalnościowy, nawet drobny, ale szybko reagujący już po 1-2 zakupach (zniżka, dostawa, punkty, opcji jest wiele).

    Co do tego pakowania w kartony dodatków, to osobiście nie uważam aby to było coś złego, chociaż duże znaczenie ma też sam fakt co to jest, czy są to próbki, gratisy, kody rabatowe czy zwykłe ulotki informacyjne.
     
    netkam lubi to.

Poleć forum znajomym