1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Stany dostepności - opcje przeglądania

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika arm, 7 Marzec 2017.

  1. arm

    arm Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Jak mam więcej niż dwa stany dostępności np. 4 bo tak jest fajniej jak mówią
    to w "opcjach przeglądania" czyli tak naprawdę w filtrach musi klient dokonać "multiwyboru" aby pokazać sobie wszystkie dostępne. To proste w sumie ale nie wszyscy klienci zgadną, że tak można.

    Było by miło aby można było wybrane kategorie filtrów ustawiać na wartości tylko logiczne pozostawiając inne na "multiwyborze"
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Opcje przeglądania opierają się o wartości, które definiujesz w konfiguracji sklepu i produktu. Szczerze powiedziawszy to pierwszy raz spotykam się aby ktoś korzystał z takiego filtra przy wyszukiwaniu produktów, ale widzę w tym sens, np. dla hurtowników.

    Jak rozumiem, rozwiązaniem zadawalającym było by móc wprowadzić stany dostępności, np. 0, 1-10, 11-20, 21 i więcej a następnie w opcjach przeglądania wybrać nie konkretne wartości a przedziały, np. 12-90. Ok, sugestia zostanie przekazana.

    Natomiast 1 z powodów dla których może ta sugestia nie przejść to fakt, że sklep domyślnie nie wyświetla stanów magazynowych liczbowych a jedynie opisowe, a więc samemu nazywasz stan magazynowy. I takie stany (ich nazwy) są na liście. Stany liczbowe można też wprowadzić, na 2 sposoby: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/j...yswietlanie-konkretnej-liczby-sztuk-produktu/ ale to w przypadku opcji przeglądania skomplikuje temat.

    Więc krótko: przekazane do kierownika produktu.
     
  3. arm

    arm Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Dzięki za reakcję.

    Podzielenie stanów magazynowych na więcej niż "jest" lub "nie ma" to prośba marketingu, że tak napiszę podobno ma to jakieś uzasadnienie.

    Wracając do sprawy - idealnym rozwiązaniem było by możliwość przekształcania "multiwyboru" w logiczne stany
    czyli "jest, nie ma " tylko w opcjach przeglądania oczywiście definiując zakresy sztywno - po przez "zgrupowanie" kolejnych opcji wyboru w "tak" lub "nie" co jest wystarczające ew. logika trójstanowa ;)
    Przy rosnącym udziale "kupowania na telefonie w autobusie" jednak trzeba ułatwiać.
     

Poleć forum znajomym