1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Stary panel vs nowy a dodanie subdomeny

Dyskusja w 'Udostępnienie nowego Panelu Klienta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika zHp, 17 Październik 2018.

  1. zHp

    zHp Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Chciałem przypisać subdomenę do innego konta, ale za każdym razem otrzymywałem błąd. Na infolinii nikt nie był mi w stanie pomóc i miałem wysłać zgłoszenie. Dostałem odp.:
    Uprzejmie informuję, iż nie ma możliwości przypisać subdomeny do usługi hostingowej w nowym panelu home.pl, w sytuacji gdy domena jest w starym panelu home.pl. Aby móc powiązać subdomenę z usługą hostingową w nowym panelu home.pl wszystkie usługi musiałyby zostać przeniesione do nowego panelu home.pl

    Na infolinii poinformowano mnie, że nie wiadomo kiedy zostanę przeniesiony na nowy panel ponieważ mam hosting dedykowany. Mam czekać do nie wiadomo kiedy na przenosiny ? Czy może jednak jest inny sposób na rozwiązanie problemu ?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Faktycznie, hosting dedykowany może przedłużyć w czasie cały proces migracji lub spowodować jego rozbicie na kilka etapów. Na ten moment zasady konfiguracji domen przewidują podłączenie ich z nowego do starego ale nie odwrotnie.Wystawiam zgłoszenie w tym temacie, spróbuję dowiedzieć się coś więcej.
    1. ONEMIGR-2054
     
  3. zHp

    zHp Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Mijają miesiące a ja nadal nie wiem kiedy zostanę przeniesiony na nowy panel. Jakiś konkretny termin w planach ? Czy z okazji rocznicy uruchomienia nowego panelu zostanę zmigrowany ?
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    W nawiązaniu do powyższego zgłoszenia. Hosting dedykowany pozostaje usługą, która na ten moment nie będzie migrowana 1:1. Dlatego nie przekazałem Ci żadnych dodatkowych informacji w tym zakresie, poza tym, co już wiesz z Infolinii. Nie mniej temat pozostaje nadal otwarty dla samego tematu subdomeny.

    Potrzebujemy otrzymać od Ciebie więcej informacji, w tym przede wszystkim określić o jakim adresie rozmawiamy (bazując na tym, że problem rozchodzi się cały czas o subdomenę). Jeśli domena główna i subdomeny nie są podłączone do usług w starym panelu, przeniesienie jej nie będzie stanowiło problemu.

    Aby doprecyzować dane, proszę Cię o przesłanie zgłoszenia, np. z panelu klienta. Zgłoszenie zostanie zarejestrowane i przede wszystkim objęte autoryzacją do konta. Powołaj się proszę w tym zgłoszeniu na ten wątek z forum (tu jest też podany numer wewnętrznego zgłoszenia) i doprecyzuj o jakie usługi chodzi, co dokładnie chcesz osiągnąć).
     
  5. zHp

    zHp Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Utworzyłem zgłoszenie NBPH-82428-516
    Ps.
    W panelu pojawił mi się komunikat: Twoje usługi są obecnie tutaj oraz w nowym Panelu Klienta home.pl.
    ale okazało się że link prowadzi mnie do starego panelu, więc dużo się nie zmieniło poza komunikatem.
     

Poleć forum znajomym