ROZWIĄZANE Stopka strony pod zdjęciem produktu.

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Darkas, 29 Styczeń 2017.

  1. Darkas

    Darkas Użytkownik

    Wiadomości:
    51
    Docenione treści:
    5
    Witam
    Znalazłem dzisiaj błąd u nas na stronie, przy jednym z produktów stopka strony powędrowała pod zdjęcie produktu. Póki co wszędzie indziej jest w porządku. Wie ktoś jak to naprawić ?

    Podaje link - co prawda sprawdzałem na rożnych przeglądarkach ale może komuś wyświetla się poprawnie ?

    https://easyoffice.sklep.pl/pl/p/Tusz-Asarto-do-Canon-PGI525BK-I-iP4850MG515052506150-I-black/2166


    edit/

    Kolejne produkt plus wszystkie powiązane do niego
    tym razem stopki nie ma w ogóle:

    https://easyoffice.sklep.pl/pl/p/Tusz-Asarto-do-HP-970XL-CN625AE-OfficeJet-Pro-451551476-black/2333

    Czy błąd może występować bo właśnie powiązujemy te produkty ?
     
    Ostatnia modyfikacja: 29 Styczeń 2017
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Sprawdzić możesz to najprościej w 1 sposób - zmień styl graficzny na podstawowy sklepu i sprawdź efekt. Jeśli stopka wróci, szukałbym przyczyny w modyfikacji skórki. Zwróć uwagę że w ostatnim czasie aktualizowaliśmy sklep. W komunikacje znajdziesz pliki DIFF ze zmianami w plikach skórki, być może wystarczy poprawić jakiś drobiazg. https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/aktualizacja-click-shop-do-wersji-1-8-4/
     
  3. Darkas

    Darkas Użytkownik

    Wiadomości:
    51
    Docenione treści:
    5
    Zmieniłem styl graficzny z RWD - Clickshop na klasyczny i problem nie występował. Nic nie było modyfikowane w stylu RWD - Clickshop ( aktualny ), jedynie dodany krótki kod css modyfikujący odstępy w menu, ale po jego usunięciu problem nie znika. Nie mogę (można tylko kopię stylu modyfikować) poprawić tego drobiazgu :). Myślałem , że po aktualizacji może ktoś jeszcze ma podobny problem.

    edit/
    Błąd występuje tylko przy włączonym widoku z zakładkami w opcjach stylu.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    FEEDBACK-1044 wystawiłem zgłoszenie, daj nam proszę czas na sprawdzenie.
     
  5. Darkas

    Darkas Użytkownik

    Wiadomości:
    51
    Docenione treści:
    5
    Dziękuję za pomoc.
    Mam z powrotem włączyć widok z zakładkami czy sobie poradzicie ? :)
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Darkas czy możesz sprawdzić czy ten błąd nadal występuje w Twoim sklepie? Wykonaliśmy jedną drobną poprawkę. Przyczyną mógł być jeden niezamknięty znacznik </p> w skróconych opisach.

    Screenshot.png
    Póki co ustawiam temat jako rozwiązany.
     
  7. Darkas

    Darkas Użytkownik

    Wiadomości:
    51
    Docenione treści:
    5
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Sprawdź proszę czy stopka już się wyświetla (przyczyna była taka sama jak poprzednio, błędny kod HTML w opisie),
    U mnie chyba wyświetla się dobrze, nie zauważyłem stopki przesuniętej ponad opis.
    U mnie chyba wyświetla się dobrze, nie zauważyłem stopki przesuniętej ponad opis.
    U mnie chyba wyświetla się dobrze, nie zauważyłem stopki przesuniętej ponad opis.
    U mnie chyba wyświetla się dobrze, nie zauważyłem stopki przesuniętej ponad opis.
    U mnie chyba wyświetla się dobrze, nie zauważyłem stopki przesuniętej ponad opis.
    W przypadku tych dwóch produktów nadal BYŁO widać stopkę ponad opisem, ale chyba udało się naszym specjalistom to poprawić. Proszę o weryfikacje. Póki co ustawiam temat jako rozwiązany.
     

Poleć forum znajomym