1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Strefy dostaw i kody pocztowe

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Dziubas1981, 19 Listopad 2015.

  1. Dziubas1981

    Dziubas1981 Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    3
    Super opcja gdyby nie fakt, że w koszyku, gdy klient wybierze dostawę w ograniczonej strefie podając kod pocztowy nie przynależny do tej strefy, to w podsumowaniu zamówienia system zmienia opcję dostawy na domyślną, nie dając tym samym klientowi innej opcji do wyboru, ani też nie tłumacząc mu dlaczego tak zawęża opcje, w sensie brak komunikatu, typu "opcja dostawy została zmieniona ponieważ twój kod pocztowy nie jest w jej obszarze"

    Przykładowo:
    Klient, wpisuje kod pocztowy adresu dostawy. W sytuacji gdy jego kod pocztowy nie mieści się w danej ograniczonej strefie dostawy, którą wybrał ze względu na cenę wówczas, system wyświetli komunikat o tym, że jego adres nie kwalifikuje się w danej strefie dostawy (cenie) oraz że ma do wyboru x,y, z (pozostałe wszystkie opcje dostawy).
    Obecnie system, w takiej sytuacji, nie wyświetla żadnego komunikatu "ostrzegawczo-informującego, wyjaśniającego" lecz z automatu przekierowuje do domyślnej opcji dostawy -nie komunikując o pozostałych.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 594
    Docenione treści:
    329
    Możesz podać jakiś konkretny przykład na którym byśmy to przetestowali. Rozumiem problem, ale zastanawiam się w jaki sposób on to "weryfikuje" na podstawie kodu pocztowego. Zaraz to zgłoszę.

    EDIT: Ok mam. Ustawienia Strefy dostaw dla wybranego kodu pocztowego.
    Zaraz to przetestuję i przekażę dalej do kierownika produktu co da się z tym zrobić. Nie musisz odpisywać.
     
    Ostatnia modyfikacja: 23 Listopad 2015
  3. Dziubas1981

    Dziubas1981 Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    3
    Tak na szybko.

    Mam strefę dostawy ograniczoną do kodu 30-348. Klient, który wybierze tę strefę a w swoich danych wpisze inny kod np. 30-347, to w podsumowaniu jako dostawa wskakuje odbiór osobisty. Nie ma przy tym żadnej informacji.

    Jeśli zaś klient wpisze kod 30-348, to strefa, którą wybrał zostaje w podsumowaniu.

    Wspomniana na strefa jest na moim sklepie https://biuronetka.pl jako dostawa na os. Ruczaj.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 594
    Docenione treści:
    329
    Jasne. Czekam na info zwrotne.
     

Poleć forum znajomym