Super opcja gdyby nie fakt, że w koszyku, gdy klient wybierze dostawę w ograniczonej strefie podając kod pocztowy nie przynależny do tej strefy, to w podsumowaniu zamówienia system zmienia opcję dostawy na domyślną, nie dając tym samym klientowi innej opcji do wyboru, ani też nie tłumacząc mu dlaczego tak zawęża opcje, w sensie brak komunikatu, typu "opcja dostawy została zmieniona ponieważ twój kod pocztowy nie jest w jej obszarze" Przykładowo: Klient, wpisuje kod pocztowy adresu dostawy. W sytuacji gdy jego kod pocztowy nie mieści się w danej ograniczonej strefie dostawy, którą wybrał ze względu na cenę wówczas, system wyświetli komunikat o tym, że jego adres nie kwalifikuje się w danej strefie dostawy (cenie) oraz że ma do wyboru x,y, z (pozostałe wszystkie opcje dostawy). Obecnie system, w takiej sytuacji, nie wyświetla żadnego komunikatu "ostrzegawczo-informującego, wyjaśniającego" lecz z automatu przekierowuje do domyślnej opcji dostawy -nie komunikując o pozostałych.
Możesz podać jakiś konkretny przykład na którym byśmy to przetestowali. Rozumiem problem, ale zastanawiam się w jaki sposób on to "weryfikuje" na podstawie kodu pocztowego. Zaraz to zgłoszę. EDIT: Ok mam. Ustawienia Strefy dostaw dla wybranego kodu pocztowego. Zaraz to przetestuję i przekażę dalej do kierownika produktu co da się z tym zrobić. Nie musisz odpisywać.
Tak na szybko. Mam strefę dostawy ograniczoną do kodu 30-348. Klient, który wybierze tę strefę a w swoich danych wpisze inny kod np. 30-347, to w podsumowaniu jako dostawa wskakuje odbiór osobisty. Nie ma przy tym żadnej informacji. Jeśli zaś klient wpisze kod 30-348, to strefa, którą wybrał zostaje w podsumowaniu. Wspomniana na strefa jest na moim sklepie https://biuronetka.pl jako dostawa na os. Ruczaj.