1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Synchronizacja nie działa na Cloud Email Xchange (Exchange)

Dyskusja w 'Cloud Email Xchange' rozpoczęta przez użytkownika Konrad.S, 23 Październik 2015.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Konrad.S

    Konrad.S Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Chciałem poinformować potencjalnych lub obecnych użytkowników, że korzystanie z usługi Cloud Email Xchange nie jest możliwe aktualnie. Firma home.pl sprzedała nam tą usługę będąc w pełni świadoma, że ma problem techniczny z dostarczeniem poprawnie działającej usługi ( wrzesień 2015). Aby być precyzyjnym nie jesteśmy w stanie korzystać z synchronizacji na żadnym telefonie komórkowym z poczta ( konfiguracja poczty poprzez Exchange ). Usługa jest podobno naprawiana już od września. Dzisiaj ( 23/10/2015) usłyszałem od konsultanta na lini technicznej że home.pl nie jest w stanie przewidzieć kiedy upora się z problemem.

    Jeżeli zamierzacie kupić usługę Cloud email exchange i korzystać na telefonie komórkowym ( bez względu na oprogramownia) to się upewnijcie czy usługa już została naprawiona. Dokładnie zapytajcie czy nie mają już problemu z Exchange Microsoft.

    Jak na tak dużą firmę jestem negatywnie zaskoczony brakiem komunikacji ze strony home.pl, nie informowania oficjalnie o problemie z dostarczeniem usługi ( w szególności nowych klientów) oraz czasem rozwiązania problemu.

    Pozdrawiam

    Konrad Stępień
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Konradzie, dziękujemy bardzo za tą informację i jej szczegółowy opis. Twoje zgłoszenie oddaliśmy jeszcze w piątek do konsultacji, bezpośrednio do kierownika produktu, tak aby uzyskać najpewniejszą odpowiedź. Sytuacja którą opisujesz faktycznie jest nam znana, ale nim udzielimy odpowiedzi na Twoje zgłoszenie, czekamy na dodatkowe informacje.

    W kwestiach technicznych j/w, dot. działania poszczególnych usług zarejestrowanych w ramach konta Klienta, sugerujemy kontakt bezpośrednio z BOK. W tej sposób będziesz mógł kontrolować postępy prac, a dzięki autoryzacji, konsultant będzie mógł udzielić Ci szczegółowych informacji.

    Możesz oczywiście pozostać z nami w kontakcie poprzez forum, postaramy się dopełnić wszelkich starań aby Twoje zgłoszenie zostało jak najszybciej rozwiązane. W kwestii pozostałych usług, zapraszamy do rejestracji.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Konrad.S otrzymałem informacje, że kwestia niedogodności z Cloud Email Exchange jest w trakcie naprawiania, a rozwiązanie powinno być gotowe na koniec października/początek listopada. Nie mniej, prosimy o zachowanie cierpliwości i oczekiwanie na informacje zwrotną.
     
  4. Konrad.S

    Konrad.S Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Tak jak się spodziewałem, funkcja dalej nie działa. Home znowu nie naprawiło usterki tak jak oboecało, a jest to już trzeci termin przez was podawany.
    Kiedy zamierzacie faktycznie naprawić usterkę?

    Jeden z naszych kontrahentów korzysta z waszej usługi i był ostatnio zdziwiony że mu maile nie dovhodzą na telefon. I my go musieliśmy poinformować że nie będzie działać bo home.pl ma awarie od ponad miesiąca. Dlaczego pomimo tego że przez tak długi okres macie nie działającą usługę nie informujecie o tym swoich klientów?
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Konrad.S zgodnie z przekazaną wcześniej informacją, wskazaliśmy orientacyjny czas realizacji Twojego zgłoszenia. Temat jest dodatkowo przez nas monitorowany (przez obsługę forum), chociaż jak już informowaliśmy, tego typu zgłoszenia sugerujemy monitorować bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta na podstawie numeru sprawy/zgłoszenia. Dzięki autoryzacji do konta, konsultant będzie mógł przekazać Ci więcej informacji. Jeśli jednak nie otrzymałeś nowych informacji w tym temacie, proszę, zachowaj cierpliwość.

    Nie mniej, w tej chwili przekazuję zapytanie do kierownika produktu i postaram się dowiedzieć coś więcej w Twojej sprawie.

    Odpowiadając także na Twoje pytanie dot. przekazywania informacji. Każde zgłoszenie przekazywane przez naszych klientów, jest rozpatrywane zarówno w kontekście indywidualnego przypadku jak i globalnej skali ewentualnego problemu. O zdarzeniach globalnych, informujemy w komunikatach technicznych na naszej stronie i kanałach social media.
     
  6. Konrad.S

    Konrad.S Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Team Home.pl

    Jeśli chodzi o naszą cierpliwość,orientacyjny termin naprawienia awarii i sens kontaktowania się z waszym BOK to tak dla waszej informacji :
    • 22.09.15 wykupiliśmy od was usługę Cloud email Xchange
    • 30.09.15 - od tej daty mamy problem z korzystaniem usługi Cloud email Xchange
    • 15.10.15 - pierwszy kontakt z BOK (Wy uważacie że nie macie globalnego problemu, ale my myśleliśmy że to jest jakaś nasza winna przez 2 tygodnie), wtedy konsultant poinformował nas że zajmie się sprawą i w ciągu 24h dostaniemy odpowiedź na maila. Z waszej strony nie było żadnego kontaktu.
    • 20.10.15 - musimy sami zadzwonić na infolinie bo nikt się z nami nie skontaktował do tego czasu. Wtedy zostaliśmy poinformowani że macie nadzieję że do piątku uda się rozwiązać problem, a nawet jeśli się nie uda to konsultant w piątek się z nami skontaktuje.
    • 23.10.15 - w piątek nikt się z nami oczywiście nie kontaktuje, więc sami musimy zadzwonić na infolinie, aby uzyskać od was informacje, że dalej nie naprawiliście awarii. Konsultant nie jest w stanie powiedzieć kiedy naprawicie i czy w ogóle jesteście blisko.
    • 2.11.2015 - Do dnia dzisiejszego nikt się z nami nie skontaktował ani telefonicznie ani mailowo i nie poinformował na jakim etapie jesteście.
    Jeśli chodzi o awarie indywidualną czy globalną. Wasi konsultanci poinformowali mnie że dostajecie zgłoszenia już od września o problemach z korzystaniem z exchange. Z kim nie rozmawiam w waszej firmie to wszyscy wiedzą że macie z tym problem ( tylko nikt nie wie kiedy go naprawicie), przypadkowe osoby mówią że mają problem z mailami i jak się okazuje korzystają z waszych usług i od przynajmniej 33 dni nie jesteście w stanie naprawić awarii (18 dni od zgłoszenia). Tak więc może jeszcze raz przeanalizujcie czy przypadkiem nie macie problemu globalnego.

    Na podstawie szczątkowych informacji od was mogę się domyślać że microsoft zrobił pewnie upgrade oprogramowania exchange, a wasz system się posypał po tym, teraz pracujecie nad tym żeby znowu przystosować waszą pocztę, aby była kompatybilna z exchange, jak widać powyżej nie jesteście sobie poradzić z tym od dłuższego czasu i nawet nie jesteście w stanie ocenić kiedy wam się to uda. ( oczywiście to dalej nie jest globalny problem)

    Pozdrawiam

    Konrad Stępień
     
    Ostatnia modyfikacja: 2 Listopad 2015
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Dziękuję bardzo za wyczerpującą odpowiedź. Konradzie, rozwiązanie tego problemu jest dla nas priorytetem, tak samo jak poinformowanie Ciebie o ostatecznym zakończeniu prac i przywróceniu pełnej sprawności Twojej usługi oraz ewentualnych usług pozostałych Klientów naszej firmy.

    Za powstałą sytuację mogę Cię tu na forum jedynie przeprosić w imieniu firmy i przekazać po raz kolejny Twoją opinię i ocenę sytuacji i naszego działania do odpowiednich osób w firmie, tj. działu technicznego jak i kierownika BOK.

    Jeśli chodzi o dalsze działania, w tym zakresie podtrzymuję to co przekazałem Ci wcześniej.
     
    Ostatnia modyfikacja: 3 Listopad 2015
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Konrad.S informuję, że błędy synchronizacji na protokole ActiveSync na urządzeniach mobilnych zostały wyeliminowane. Synchronizacja funkcjonuje poprawnie na wszystkich kontach w ramach Poczty OX. W moim poprzednim poście odnośnie rozwiązania Twojej niedogodności wspomniałem, że najbliższym terminem będzie przełom października/listopada:
    @Konrad.S w ramach przeprosin za zaistniałą sytuację, proszę oczekuj od nas kontaktu telefonicznego, gdzie przedstawimy formę zadośćuczynienia, którą dla Ciebie przygotowaliśmy.
     
  9. ePrinus

    ePrinus Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Widzę, że temat dosyć "stary" ale podobno problem był rozwiązany. Niestety napotkałem identyczny problem jak Konrad. W dniu 21.01 otrzymałem info z Waszego supportu:
    "Występowały dość znaczne niedogodności z maszynami, które obsługują panel poczty Open Xchange. Obecnie poczta jest w pełni funkcjonalna i na bieżąco monitorowana - w przypadku wykrycia nieprawidłowości od razu są podejmowane działania naprawcze."
    Jednak jak widzę jest to tylko automatyczna formułka. od tamtej pory co jakiś czas pojawiają się takie same problemy. Dzisiaj np. dopiero po ręcznej synchronizacji na moim telefonie o godzinie 20.15 otrzymałem maile wysyłane do mnie od ok 16.00
    W tym wypadku nie chodzi tylko o pieniądze na które nas naciągnęliście sprzedając niedziałającą usługę. Chodzi tutaj przede wszystkim o zaufanie. Wykupiliśmy usługę gdyż potrzebujemy mieć pilny i natychmiastowy dostęp do maili gdyż od czasu naszej reakcji zależy nasz business, tym razem my zawodzimy naszych kontrachentów wyłącznie z Waszej winy, a zaufaliśmy Wam i Waszym obietnicom.
     
  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @ePrinus Temat który zapoczątkował użytkownik, z informacji które posiadam, został rozwiązany. W związku z powyższym potrzebowałbym nieco więcej informacji o Twoim koncie i opisywanym problemie, jeśli wysyłałeś do nas w tej sprawie wiadomość, przyjrzę się sprawie i skieruję ją do odpowiednich osób w naszej firmie, aby wyjaśnić temat. Jeśli chcesz w tym zakresie zgłosić niedogodność czy reklamację, sugerowałbym kontakt przez BOK - wystarczy zgłoszenie z formularza.

    Odezwę się do Ciebie jak ustalę więcej szczegółów.
     
  11. ePrinus

    ePrinus Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Z tego co przeczytałem wynika, że problem jest taki sam tzn nie działa ActiveSync i nie synchronizuje automatycznie poczty na urządzeniach mobilnych.
    Dla ułatwienia - sprawę już dosyć długo omawiam z BOK, niestety bez sukcesu - stąd liczyłem na Forum.
    Dla ułatwienia - nr zgłoszenia obecnego - #FVXH-16495-484 a poprzedniego (nie wiem czemu nadaliście nowy numer) - #MCQ-27714-666
    Znajdziesz tam wszystkie szczegóły dotyczące problemu i kont jakie dotyka.
     
  12. ePrinus

    ePrinus Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Minęło już kilka dni i cisza z Waszej strony.
    W środę przed południem z BOK otrzymałem info,: "wiadomość została przekazana do działu technicznego celem weryfikacji." i na tym się skończyło.
    Czy to oznacza, że jesteście tak zawaleni pracą i naprawami awarii, że moja sprawa czeka ciągle w kolejce? Czy po prostu nie wiecie jak ten problem rozwiązać?
     
  13. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Pisząc wprost, oznacza to tyle, że Twoje zgłoszenie zostało dosłownie przekazane do działu technicznego celem weryfikacji. A więc sprawdzamy, co możemy, po swojej stronie, aby przedstawić Ci nasze stanowisko w tej sprawie, oraz rozwiązanie. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze odpowiedzi, proszę, zachowaj cierpliwość. Na pewno Twoje zgłoszenie nie zostało zamknięte, ale nie mamy w zwyczaju odpisywać jeśli nie mamy szczegółowych informacji, które będą dla Ciebie pomocne.
     
  14. ePrinus

    ePrinus Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Dzisiaj jest dokładnie trzy miesiące od naszej ostatniej korespondencji. Niestety do dnia dzisiejszego nie ma odzewu od Was. Co gorsza - poczta tez nie działa zgodnie z założeniami, czyli jak chcę wiedzieć czy mam maila musze ręcznie się zsynchronizować.
    Za co zatem pobieracie opłaty za Xchange?
     
  15. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Twoje pytania przekazałem do kierownika produktu oraz osób zainteresowanych tematem. W tym zakresie sprawą, zgłoszeniem, reklamacją oraz odpowiedzią zajmuje się Biuro Obsługi Klienta. Dalsza analiza tego problemu na forum nie jest możliwa, poza tym, że na bieżąco przekazujemy wszystkie podobne wątki do weryfikacji.
     
  16. ePrinus

    ePrinus Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Minął kolejny tydzień i nadal zero odzewu z Waszej strony.
    Zastanawia mnie dlaczego, cytuję: "Dalsza analiza tego problemu na forum nie jest możliwa,"?
    Chodzi chyba tylko o to, aby nie roztrząsać tematu publicznie i nie zniechęcać potencjalnych nowych użytkowników.
    Niestety czuję, że zostałem naciągnięty przez Was na zakup niedziałającej usługi a co gorsza nie macie zamiaru nic z tym zrobić.
    Ponadto w innym wątku napisałem kolejne zgłoszenie - od momentu Waszej aktualizacji serwera nie ma możliwości pobierania do kalendarza na Mac wydarzeń sprzed 1.04.16. Kalendarz online jest normalnie wypełniony a na komputerze przed 1.04.16 jest ...pustka.
     
  17. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @ePrinus forum pełni rolę bazy wiedzy, staramy się rozwiązywać tu tematy dot. obsługi i konfiguracji usług z zakresu, w którym każdy z użytkowników może wykonać zmiany samodzielnie. Bez autoryzacji i m. W sytuacjach w których konieczna jest autoryzacja lub pomoc wykracza poza nasze możliwości, sugerujemy właściwy kanał komunikacji.

    Jak widzisz wątki istnieją na forum, nikt ich nie zamyka, a my, każde kolejne zgłoszenie przekazujemy do weryfikacji bezpośrednio do osób zainteresowanych tematem.

    Jeśli prowadzisz korespondencję e-mail z naszymi pracownikami, zachowaj jej ciągłość. Ja ze swojej strony przedstawiłem propozycję, w jaki sposób możemy to sprawdzić.
     
  18. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    c.d. dyskusju w wątku: https://forum.home.pl/threads/kalendarz-w-xchange-na-macos.1036/#post-6985

    W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu Cloud EmailXchange, sugerujemy przekazanie stosownego zgłoszenia na www.home.pl/kontakt, np. poprzez formularz zgłoszeniowy. W zgłoszeniu prosimy o wskazanie szczegółowych informacji dot. problemu, jego opisu, zaobserwowanych zależności, nazwy konta e-mail którego dotyczy problem, a także informacji o wersji aplikacji poczty, systemie operacyjnym i wprowadzonej konfiguracji.
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym