Witam ,od jakiegoś czasu wypisywałem listy przewozowe w w/w aplikacji ręcznie, jednak znalazłem w panelu CLICKSHOP integrację która zautomatyzowała by mi ten proces Więc wypełniłem wszystkie potrzebne pola jednak wyskakuje mi komunikat podany w załączniku (dodam że w aplikacji E-nadawca nr konta mam oczywiście podany) Co zrobić żeby ClickShop pobierał i naniósł na listy przewozowe nr konta bankowego do pobrania ? Pozdrawiam !
czy jest gdzieś temat/tutorial jak poprawnie krok po kroku zintegrować E-nadawcę z ClickShopem ? Ponieważ jednak wyskakuje mi więcej błędów więc napewno coś poszło nie tak... Pozdrawiam
Stawiam że problem leży w numerze rachunku po stronie sklepu: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/n...w-automatycznym-procesie-realizacji-zamowien/ rzuć okiem na ten artykuł.
Dziękuje bardzo, pomogło. Jednak teraz mam inne komunikaty (Dziwne bo kiedyś jakoś udało mi się w fazie testowania wysłać paczkę do e-nadawcy i wszystko było ok) a teraz niestety nie moge tego zrobić Jakieś sugestie @Grzesiek ? EDIT : Doszedłem już do tego, wszystko jest wporządku, przesyłka została dodana. Teraz chciałem wejść w listę przygotowanych przesyłek aby wysłać ją do e-nadawcy i jest błąd...
Przesłałem zapytanie do specjalisty od sklepu Click Shop (QA-33580), proszę o cierpliwość, wrócę tutaj jak otrzymam jakiekolwiek informacje.
@stachurski12 sprawa została wyjaśniona, ustawiam temat jako rozwiązany, wszystkie informacje o tym co było zepsute wysłałem w wiadomości prywatnej.