ROZWIĄZANE Szybkie Pytanie Elektroniczny Nadawca

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika stachurski12, 23 Listopad 2016.

  1. stachurski12

    stachurski12 Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    2
    Witam ,od jakiegoś czasu wypisywałem listy przewozowe w w/w aplikacji ręcznie, jednak znalazłem w panelu CLICKSHOP integrację która zautomatyzowała by mi ten proces
    Więc wypełniłem wszystkie potrzebne pola jednak wyskakuje mi komunikat podany w załączniku
    (dodam że w aplikacji E-nadawca nr konta mam oczywiście podany)
    Co zrobić żeby ClickShop pobierał i naniósł na listy przewozowe nr konta bankowego do pobrania ?
    Pozdrawiam ! :)
     

    Załączone pliki:

    • id58.png
      id58.png
      Rozmiar pliku:
      339,8 KB
      Wyświetleń:
      437
  2. stachurski12

    stachurski12 Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    2
    czy jest gdzieś temat/tutorial jak poprawnie krok po kroku zintegrować E-nadawcę z ClickShopem ?
    Ponieważ jednak wyskakuje mi więcej błędów więc napewno coś poszło nie tak...
    Pozdrawiam
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
  4. stachurski12

    stachurski12 Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    2
    Dziękuje bardzo, pomogło.
    Jednak teraz mam inne komunikaty
    (Dziwne bo kiedyś jakoś udało mi się w fazie testowania wysłać paczkę do e-nadawcy i wszystko było ok)
    a teraz niestety nie moge tego zrobić

    Jakieś sugestie @Grzesiek ?:(


    EDIT :
    Doszedłem już do tego, wszystko jest wporządku, przesyłka została dodana.
    Teraz chciałem wejść w listę przygotowanych przesyłek aby wysłać ją do e-nadawcy i jest błąd...
     

    Załączone pliki:

    • bład.png
      bład.png
      Rozmiar pliku:
      364,3 KB
      Wyświetleń:
      445
    Ostatnia modyfikacja: 23 Listopad 2016
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Przesłałem zapytanie do specjalisty od sklepu Click Shop (QA-33580), proszę o cierpliwość, wrócę tutaj jak otrzymam jakiekolwiek informacje.
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @stachurski12 sprawa została wyjaśniona, ustawiam temat jako rozwiązany, wszystkie informacje o tym co było zepsute wysłałem w wiadomości prywatnej.
     
    Last edited by a moderator: 5 Styczeń 2018

Poleć forum znajomym