1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Szybkość działania sklepu i panelu

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika SzN, 3 Lipiec 2016.

  1. SzN

    SzN Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Zauważyłem dość uciążliwe wolne działanie sklepu i panelu w trakcie wprowadzania produktów. To normalne w Click Shopie?
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @SzN - Wysłałem zgłoszenie do naszego działu technicznego, aby to sprawdzić. Proszę o cierpliwość - dam znać jak tylko dostanę info zwrotne. Już jutro powinien się odezwać w tej sprawie.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @SzN - proszę o sprawdzenie czy dalej występuje uciążliwe wolne działanie sklepu podczas dodawania produktów do sklepu Click Shop. Otrzymałem przed chwilą informacje, że wolne działanie w trakcie wprowadzania produktów nie powinno już występować w Twoim sklepie.
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Z uwagi na brak odzewu, ustawiam temat jako rozwiązany. @SzN w przypadku, jeśli miałbyś wątpliwości, proszę o kontakt ze mną (numer zgłoszenia: ZUIW-41778).
     
  5. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    4
    U mnie też trwa to dosyć długo. Ciekaw jestem czy podobną poprawkę możecie wprowadzić i u mnie.. a jeśli da się to indywidualnie poprawić to dlaczego nie wprowadzicie tego w całej usłudze?

    Nie wiem robi to SzN, ale ja żeby było szybciej, działam na 10 otwartych kartach, kiedy część 'myśli', na innych mogę pracować.
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @e-bestaplus.pl jeśli rozmawiamy o sklepie z Twojego loginu, to szczerze, ani nie widzę aby cokolwiek wolno działało, ani po wstępnej konsultacji nie mam informacji że coś mocno angażuje serwer.

    W związku z tym moja sugestia wygląda następująco: obserwacja sklepu przez kilka dni, odnotowanie dni i godzin kiedy było zauważalne spowolnienie działania usługi. Warto na pewno też porównać to z jakimiś statystykami, np. Google jeśli masz skonfigurowane, aby odnieść się do faktycznej odwiedzalności sklepu. Taki raport możesz i prosiłbym nawet aby przesłać przez www.home.pl/formularz, w temacie: wolne działanie sklepu i z dokładnym opisem.

    Jeśli np. obserwujesz takie zjawisko w dowolnej chwili, możesz też po prostu do nas zadzwonić, konsultant podczas rozmowy skonsultuje temat z zespołem technicznym i sprawdzi, jak sytuacja wygląda w danym momencie.
     

Poleć forum znajomym