1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

termin wysylki

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika danielwoj, 1 Październik 2019.

  1. danielwoj

    danielwoj Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Czy można połączyć termin z wysyłki z dostępnością?
    Produkty które mamy na stanie chcemy, aby automatycznie były oznaczone jako wysyłka w 24 godziny.
    Czy można tak zrobić?

    Drugie pytanie, czy można zrobić dodatkową kategorię produktów "dostępne od ręki" - a w niej wszystkie produkty dostępne w sklepie?
     
  2. danielwoj

    danielwoj Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    NIKT NIC!?
     
  3. machum93

    machum93 Kandydat

    Wiadomości:
    101
    Docenione treści:
    11
    @danielwoj
    obecnie niestety silnik shopera nie oferuje powiązania terminów wysyłki do dostępności więc zostaje albo napisanie jakiegoś skryptu po RestAPI albo ręczna praca na pliku CSV.
    Co do zrobienia dodatkowej kategorii to możesz wykorzystać aplikacje "Masowe przypisywanie kategorii" i w miare szybko dopisać dodatkową kategorie do produktów, ale nadal to będzie praca ręczna.
     
  4. Bruder

    Bruder Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Ja kiedyś też kombinowałem co zrobić i obecnie mam tak: produkty, które masz na stanie ustaw w Konfiguracja >>> Asortyment >>> Stany dostępności w trybie działania automatycznego gdy >0 na np. "W magazynie, wysyłka w 24h". Dla =0 wpisz np. wysyłka w ciągu 4 dni roboczych. Dla reszty produktów, których nie masz na stanie, ale możesz zdobyć wpisz w części "Tryb działania: ręczny:" np "Wysyłka w ciągu 7 dni roboczych."
     

Poleć forum znajomym