Witam Przez dwa lata działała synchronizacja kalendarza z Thunderbird + Lighting i nie było problemu, aż do zeszłego tygodnia. Kalendarz w zeszłym tygodniu zaczął znikać i na jakiś czas znowu się pojawiał. Tak se właśnie myślę że pewnie poszła jakaś aktualizacja na serwerach i to jest powodem bo zmienił się format nazwy użtkownika i adres serwera. Pomoc techniczna podesłała nową nazwę użytkownika dla klaendarza w takim formacie: nazwakontadlakalendarza+nazwa_domeny_pl.nazwakonta@nazwakonta.home.pl a adres serwera podała: dav.poczta.home.pl Na dzień dzisiejszy to w ogóle nie działa jedynie można się zalogować do poczty www i zobaczyć kalendarz.
Dzisiaj cudem kalendarz zaczął działać na ustawieniach takich sprzed dwóch lat czyli: użytkownik nazwakontadlakalendarza+nazwa_domeny_pl.nazwakonta@jakisnumer adres serwera: https://dav.poczta.home.pl/caldav/jakisnumer W sumie nie wiadomo jak długo będzie działał. Proponuję zamknąć temat.