Tłłumaczenia menu nie działają i wykryłam to gdzieś w okolicy lipca. Od tego czasu nad tym pracujecie i prosicie mnie o cierpliwość tlye, że mamy listopad a ja tracę klientów. Tłumaczenia menu działają tylko jak ktoś przełączy sobie widok na wersję na komputer, RWD jest ewidentnie spierniczone. Co macie zamiar z tym zrobić? polecam wszystkim, sprawdzcie sobie że to nie działa a Wy też tracicie klientów...
Witam. Ja również mam ten sam problem. Sklep vacuumchambers.eu tłumaczenie menu nie działa w wersji RWD. Do niedawna mieliśmy sklep w wersji klasycznej, z której home.pl kazał rezygnować na rzecz RWD. A teraz okazuje się, że RWD jest pełne błędów - tragedia. Dodatkowo mogę zgłosić kolejny problem z wersjami językowymi sklepu. Otóż kiedy próbujemy zrobić slider w różnych wersjach językowych, nie da się podpiąć oddzielnych zdjęć dla danego języka. Ja też tracę cierpliwość co to home.pl. Mam otwarte 2 zgłoszenia, którymi zajmuje się home.pl i jedyna odpowiedź jaką od nich dostaję to prośba o cierpliwość. Jeden z tematów zgłoszony był kilka tygodni temu, a drugi kilka miesięcy temu. Pozdrawiam Dawid
Poprawienie tłumaczeń w wersji mobilnej menu zostanie wdrożone w kojelnej aktualizacji naszego stystemu. W sprawie sliderów @drcontrol wykorzystaj metodę @flex z tego wpisu: https://forum.home.pl/threads/rozny-slider-w-wersjach-jezykowych.1909/