1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Urlop w sklepie

Dyskusja w 'Poradniki, gotowe rozwiązania' rozpoczęta przez użytkownika swiat-sprzatania.pl, 1 Sierpień 2019.

  1. swiat-sprzatania.pl

    swiat-sprzatania.pl Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Cześć,

    nie znalazłem żadnego info na temat ustawienia urlopu, przerwy technicznej na stronie sklepu. Jakiś jakiś wewnętrzny moduł ? Czy tylko poprzez wykupienie aplikacji Flex popup lub Maxsote hot info ? Z waszego doświadczenia, zamieszczacie jeszcze gdzieś info o urlopie ? Np. w statusie "przyjęte do realizacji" ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
     
  2. machum93

    machum93 Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    0
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 538
    Docenione treści:
    324
    @HubertK czy macie jakieś inne pomysły i rozwiązania? Wyłączenie sklepu albo sprzedaży to raczej kiepski pomysł. Rozwiązanie z modułami/widgetami wydaje się najlepsze. + ramka do wiadomości e-mail po zakupie, że czas realizacji wydłuży się o XX dni.
     

Poleć forum znajomym