Cześć, nie znalazłem żadnego info na temat ustawienia urlopu, przerwy technicznej na stronie sklepu. Jakiś jakiś wewnętrzny moduł ? Czy tylko poprzez wykupienie aplikacji Flex popup lub Maxsote hot info ? Z waszego doświadczenia, zamieszczacie jeszcze gdzieś info o urlopie ? Np. w statusie "przyjęte do realizacji" ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
@swiat-sprzatania.pl W Twoim przypadku dodał bym dodatkowy slajd o urlopie na stronie głównej i w koszyku moduł tekstowy w dolnej części informujący o urlopie i wydłużonej wysyłce. Ewentualnie możesz wykorzystać poradnik do wysuwanego widgeta w którym będzie zawarta informacja o urlopie: https://forum.home.pl/threads/wysuwany-modul-z-trescia.2959/
@HubertK czy macie jakieś inne pomysły i rozwiązania? Wyłączenie sklepu albo sprzedaży to raczej kiepski pomysł. Rozwiązanie z modułami/widgetami wydaje się najlepsze. + ramka do wiadomości e-mail po zakupie, że czas realizacji wydłuży się o XX dni.