Witam! Jak mam skonfigurować ustawienia e-mail ,wpisuje wszystko co trzeba ,kręci kręci i potem pokazuje ,że błąd. Dobija mnie to heh :-(
Niestety taka konfiguracja jest niepoprawna. Przy takim adresie serwera powinnaś użyc adredu e-mail skrzynki założonej w ramach usługi ClickShop. Adres skrzynki powinien być wprowadzony również w polu użytkownik (nie chodzi tu o login do sklepu). Chyba, że chcesz używać poczty WP, to adres serwera musisz mieć z ustawień na stronie WP. I pole użytkownik poprawić. Podsumowując albo korzystasz ze skrzynki w home.pl i poprawiasz pola adres e-mail, uzytkownik i hasło, albo z WP i wtedy poprawiasz adres serwera, użytkownika i ewentualne hasło. Polecam jednak założyc skrzynke w ramach sklepu Clickshop i ją tu skonfigurować. Wysłane z mojego PLUS
https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/do-czego-sluzy-opcja-ustawienia-e-mail/ w tych ustawieniach ustalasz jakim adresem e-mail sklep ma wysyłać pocztę do użytkowników. Konfiguracja jest taka sama jakbyś konfigurowała program pocztowy, a więc podajesz dane jednego konta. 1. jeśli zakładasz konto e-mail w home.pl to nazwą serwera będzie np. serwer123456.home.pl (jesli na nim założona jest skrzynka), użytkownikiem jest pełny adres e-mail tej skrzynki i hasło do skrzynki. 2. jeśli konto ma być zewnętrzne, np. z wp.pl to pełny adres wp.pl a użytkownikiem zwykle jest albo to co przed @ albo pełny adres e-mail Najlepiej napisz co chcesz skonfigurować, jaki adres, wtedy wskażę Ci konkretne rozwiązanie.
założyłam skrzynkę w panelu home ,wpisałam tak jak Pan mi napisał i pokazuje,ze nieprawidłowy adres e-mail
Dla WP serwer SMTP: smtp.wp.pl nazwa użytkownika: to co przed @ adres e-mail: pełny adres e-mail hasło: do skrzynki e-mail port 465, bez SSL