1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Usunięcie pola "Aktualne hasło" w zmianie hasła sklepu

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika kcieslak, 27 Czerwiec 2017.

  1. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    278
    Docenione treści:
    67
    Po co aktualne hasło przy zmianie hasła do sklepu? Jednym z powodów zmiany hasła mogłoby być zapomnienie hasła.
    81.jpg
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Ok. To jest kwestia doprecyzowania. Zmiana hasła dotyczy samego serwera sklepu ale nie panelu sklepu (zaplecza) czy kont FTP.
    Faktycznie, w panel.home.pl wymagane było hasło użyte przy logowaniu. Sprawdzę to jeszcze o które hasło tu chodzi.
     
  3. kcieslak

    kcieslak Artysta

    Wiadomości:
    278
    Docenione treści:
    67
    Wczoraj sprawdzałem hasłem do panelu i to nie było to.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Czyli hasło do usługi. Ok. czyli jest problem, bo hasło to nie jest też nadawane podczas rejestracji.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Dziękuję za wiadomość. Sugestia zmiany procedury zmiany hasła do sklepu przez panel, została przekazana do naszego zespołu (numer zgłoszenia: QABETA-479).
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Otrzymałem informacje, że zostało to już poprawione.

    [​IMG]
     

Poleć forum znajomym