1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE usunięcie słowa "sklep" z adresu

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika lipcio, 20 Czerwiec 2016.

  1. lipcio

    lipcio Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Witam, dopiero zaczynam z systemem Click Shop. Nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na pytania:
    - mam adres sklepu: www.sklep.nazwasklepu.pl - jak usunąć słowo "sklep" z adresu? poprzedni administrator postawił sklep najpierw bez tego "sklep", następnie przestawił na dwuetapowe wejście do sklepu. czyli najpierw wchodzimy na stronę powitalną, a dopiero później na właściwy sklep. i czy ta zmiana (usunięcie "sklep" z nazwy) będzie miała negatywne skutki dla SEO?
    w opcjach Konfiguracja/ustawienia podstawowe/informacje o sklepie - jest miejsce na adres. ale jak tam zmieniam to wyświetla się "Twój sklep nie znajduje się pod adresem www.nazwasklepu.pl. Zweryfikuj wprowadzony adres lub skontaktuj się z BOK, aby podpią własną domenę".
    - chciałbym aby na sklepie (na stronie głównej oraz w kategoriach) wyświetlały się po 3 produkty w jednej linii. aktualnie wyświetlają się wszędzie po 4. da się to zmienić? i oczywiście aby zdjęcia były proporcjonalnie powiększone.

    Prośba o pomoc. Dzięki
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 589
    Docenione treści:
    328
    @lipcio podaj proszę konkretny adres sklepu abyśmy mogli się do tego odnieść.

    Zakładam że domena czyli nazwasklepu.pl jest podłączona do serwera np. do katalogu ze stroną, a adres subdomeny czyli sklep.nazwasklepu.pl jest bezpośrdnio podpięta pod serwer sklepu (katalog główny). Ta konfiguracja jest poprawna. Jeśli zmienimy kolejność, w pierwszej kolejności pod adresem nazwasklepu.pl pojawi się sklep, a dopiero pod adresem np. strona.nazwasklepu.pl wrzucimy stronę WWW.

    Czy będzie to miało wpływ? na pewno, bo Google będzie musiało przeindeksować adresy stron.

    Zmiana 3 na 4 była już na forum poruszana, zaraz poszukam.
     
  3. lipcio

    lipcio Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Hej, dzięki za odpowiedź. Nazwa to sklep.coco-collection.pl . Chciałbym usunąć "sklep". Co do seo to trudno. Nie dużo poleci ;)

    ps. i chciałbym aby sklep był pod domeną coco-collection.pl
     
    Ostatnia modyfikacja: 21 Czerwiec 2016
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 589
    Docenione treści:
    328
    OK. Zrobimy więc tak (przeczytaj całe zanim coś zrobisz):

    1. Panel sklepu --> Konfiguracja --> Administracja --> Bezpieczeństwo --> Obsługa HTTPS: BRAK
    2. Panel sklepu --> konfiguracja --> Ustawienia podstawowe --> Adres sklepu: http://coco-collection.pl (powinno udać się zapisać bez problemu, z konfliktem)
    3. Panel home.pl (www.panel.home.pl) logujesz się nazwą usługi administracyjnej lub bezpośrednio swojej domeny coco-collection.pl --> Usługi --> klikasz w nazwę domeny coco-collection.pl --> pod spodem Konfiguracja usługi --> konfiguruj --> i zaznaczasz opcję BRAK PRZEKIEROWANIA ( tam będzie aktywne przekierowanie na podkatalog). Zapisz.

    To możesz wykonać w każdej chwili sam.

    I czekamy godzinę czasu, a może i od razu będzie widać efekty. Skierujemy domenę na katalog główny serwera czego efektem będzie wywołanie pod nią samego sklepu.

    Aby nie kolidowało to w indeksowaniu, Panel home.pl (www.panel.home.pl) logujesz się nazwą usługi administracyjnej lub bezpośrednio swojej domeny coco-collection.pl --> Usługi --> klikasz w nazwę domeny coco-collection.pl --> tym razem wybieramy SUBDOMENY szukając subdomeny sklep... i klikając w jej nazwę czy zaznaczając ptaszkiem i klikając Edytuj możemy przejść do edycji wybierając opcję Przekierowanie na podkatalog i kierując ją np. na /sklep albo zaznaczasz ją i klikasz USUŃ, pozbywając się subdomeny całkiem. Zawsze możemy ją od nowa utworzyć i skierować na dowolny obiekt.

    Zanim jednak wykonasz ten manewr proponuję Ci wysłać mailing do swoich klientów, albo dodać baner na stronie i w sklepie, informujący o tym że zmieniasz adres strony. Bo jak ktoś ma cię w ulubionych, to może się zdziwić przy następnej wizycie.

    Oczywiście możesz skierować subdomenę sklep... na wspomniany katalog, np. /sklep albo jeszcze lepiej, np. na /cokolwiek i tam zrobimy plik .htaccess który 301 przekieruje użytkowników na nowy adres sklepu. Wtedy nie będziesz tracił klientów którzy Twój adres już zapisali sobie (analogicznie jak gdzieś w katalogu stron dodany jest adres sklepu, to nadal będzie można z niego korzystać). Przekierowanie 301 jest bezpieczne. W tym rozwiązaniu nie musimy nikogo o niczym informować.

    Jeśli oczekujesz pomocy z mojej strony (dot. subdomeny), wyślij proszę zgłoszenie z panelu (przez formularz) tak aby było zautoryzowane i podaj jego numer na forum. Pomogę.
     
  5. lipcio

    lipcio Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Ok, chyba udało się :) dzięki ! Możesz sprawdzić?

    A pomożesz w edycji wyświetlania produktów, aby były wyświetlane 3 produkty? Czy jest możliwość aby zdjęcia (w tej nowej wersji 3 produktowej) były odpowiednio większe?
     
  6. lipcio

    lipcio Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Ps. czy wracamy do https ?
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 086
    Docenione treści:
    302
    Proszę określ co dokładnie chcesz zmienić i w którym miejscu. Bardzo wygodne byłoby umieszczenie zrzutu ekranu, na którym wskażesz, w którym miejscu chcesz zmienić wyświetlanie produktów.

    Nie do końca rozumiem to zapytanie. Jeśli chodzi o włączenie opcji: "Obsługa HTTPS", to sugeruję tej opcji nie włączać, dopóki nie będziesz posiadał certyfikatu SSL.

    Certyfikat SSL możesz zamówić w home.pl i następnie zainstalować ten certyfikat SSL na swoim sklepie. Po takiej instalacji, będziesz mógł uruchomić obsługę HTTPS w swoim sklepie.
     
  8. lipcio

    lipcio Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Dziękuję za odpowiedź.

    Udało się przestawić sklep na coco-collection.pl. Niestety musiałem ustawić błędne przekierowanie pod adresem sklep.coco-collection.pl na fikcyjny katalog ponieważ pod adresem sklep.coco-collection.pl przenosi nas na https://www.coco-collection.pl/. A nie mamy ssl pod domeną coco-collection tylko pod sklep.coco-collection. Zamówiliśmy już certyfikat i czekamy na zrealizowanie.

    Co do wyświetlania produktów, chcielibyśmy wyświetlać po 3 produkty w rzędzie. Teraz (standardowo) wyświetlane są po cztery (załączniki). Rozumiem, że da się ustawić po 3 produkty? I zależy mi na tym, aby te produkty były też większe. Aby zdjęcia były większe - jak na obrazku (mistrz painta) 3 prod final.png.
     

    Załączone pliki:

  9. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 086
    Docenione treści:
    302
    Po zainstalowaniu certyfikatu SSL, wszelkie błędy odnośnie szyfrowania danych znikną z Twojego sklepu. Przykładowo, jeśli klient wchodząc na Twój sklep, otrzymywał komunikat o niebezpieczeństwie, to po zainstalowaniu certyfikatu SSL, nie będzie już takiego komunikatu otrzymywać.


    Czy mógłbyś sprawdzić co masz wpisane w opcji menu: "Konfiguracja" -> "Wygląd" -> "Aktywny styl graficzny" -> zakładka "Strona główna" - w tym miejscu powinieneś znaleźć pole o nazwie: "Ilość produktów na stronie".

    Spróbuj zmienić w tym miejscu ilość produktów na stronie na "3" i sprawdź czy zmiany zostaną wprowadzone. Jesli to nie pomoże, spróbuję to skonsultować u naszych specjalistów od sklepu internetowego.
     
  10. lipcio

    lipcio Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Ok, to czekamy na certyfikat SSL.

    Co do ustawień:
    Ilość produktów na stronie: 3 (wcześniej było chyba 4. wpisałem 3 ale nic się nie zmieniło)
    Pokazuj dostępność: nie
    Pokazuj czas dostawy: nie
    Losowa kolejność produktów: nie

    PS. Generalnie w tych opcjach, na samej górze widnieje komunikat: Ten styl graficzny zawiera zmodyfikowane pliki

    Poprzednia osoba, która zajmowała się stroną mogła coś poprzestawiać.
     
    Ostatnia modyfikacja: 11 Lipiec 2016
  11. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 086
    Docenione treści:
    302
    Bardzo możliwe, że brak widocznych zmian jest spowodowane własnie wprowadzonymi zmianami wcześniej przez tę osobę. Skonsultuję ten temat i dam znać, gdy uzyskam informacje zwrotną od naszych specjalistów od sklepu internetowego.

    Zgłoszenie, które wystawiłem w naszym systemie wewnętrznym posiada numer: FEEDBACK-672
     
  12. lipcio

    lipcio Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Witam, czy coś ruszyło się w tej sprawie? Pozdrawiam
     
  13. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 086
    Docenione treści:
    302
    Przy Twoim zgłoszeniu (FEEDBACK-672) oczekuję jeszcze na informacje zwrotną od specjalistów, proszę jeszcze o cierpliwość, monitoruję to zgłoszenie.
     

Poleć forum znajomym