1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Rejestracja W jaki sposób zrezygnować z domen w promocji za 0 zł?

Dyskusja w 'Domeny' rozpoczęta przez użytkownika bartekk, 11 Czerwiec 2015.

  1. bartekk

    bartekk Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Po prostu mam tego dosyć, znowu to samo zamiast zając się swoimi sprawami muszę opisywać swój problem bo ktoś od was postanowił zrobić z klientów debila.

    Loguje się na pocztę i nie mogę się zalogować, pomyślałem kolejny raz problem z home, zadzwoniłem i dowiedziałem się że szanowny pan administrator zmienił hasło bo ich skrypt wykrył anomalie na moim koncie, szkoda tylko że łaskawy pan nie pofatygował się nie poinformował mnie o tym, ale co można spodziewać się po home.pl ja już jestem przyzwyczajony do tej super obsługi.

    Pan w czasie rozmowy zresetował mi hasło i włączył 5 domen na moją firmę, ja się pytam tylko po co mi te domeny?

    Czy one są po to potrzebne żeby za 1 rok home.pl miało możliwość wysłania wezwań do zapłaty za te domeny.

    Szanowny Administratorze tego forum, bardzo Cię proszę zajmij się tą sprawą i wykasuj te "darmowe" domeny z mojego konta, nie interesuje mnie nic co związane jest waszą firmą, jedyne co teraz robię to namawiam Klientów aby rezygnowali z usług home.pl
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @bartekk przede wszystkim forum spełnia rolę kanału technicznego, jeśli chcesz zgłosić reklamację bądź rezygnację z usługi, w tym konkretnym przypadku zapraszam Cię do kontaktu z BOK (wystarczy zgłoszenie mailowe).

    Chciałbym także zapewnić Cię, że każdorazowa rejestracja usług, aktywacja darmowych domen czy jakakolwiek modyfikacja konta, wykonywana jest tylko i wyłącznie za Twoją zgodą lub zgodą reprezentanta usługi, w związku z tym aktywacja została wykonana. Zapewniam Cię jednak, że w przypadku usług bezpłatnych, nie jesteś zobowiązany do ich opłacania na kolejny okres abonamentowy. Przekazałem prośbę, aby domeny otrzymały odpowiedni status. Powiadomienie nie zostanie przesłane. Jeśli będziesz chciał opłacić domeny, zapraszam do kontaktu z BOK.

    Jeśli chodzi o reset hasła - administracyjny, skonsultowałem to i z informacji które uzyskałem wynika, że jako adres kontaktowy podałeś dokładnie ten sam adres dla którego nastąpiła zmiana hasła. Powiadomienie w tej sytuacji czeka w skrzynce odbiorczej.
     

Poleć forum znajomym