ROZWIĄZANE W koszyku nie zapamiętuje się forma płatności

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika MałgorzataK, 21 Czerwiec 2017.

  1. MałgorzataK

    MałgorzataK Bystrzak

    Wiadomości:
    62
    Docenione treści:
    5
    Już kilka (jak nie kilkanaście) razy miałam taki oto przypadek:
    Klient wkłada produkty do koszyka. Przechodzi do koszyka i wybiera formę dostawy oraz płatności inne niż domyślne. Wraca jeszcze do sklepu. Ponownie wchodzi do koszyka i tu "zonk" bo wartości dla dostawy jak i płatności zmieniają się na domyślne. Klient ustawił je już wcześniej i nie zwraca na to uwagi, że mu się poprzestawiało :(.

    Czy można coś z tym zrobić?

    Przykład (powtarzający się najcześciej): klient wybrał Poczta Polska/pobranie a domyślnie jest Poczta Polska/przelew. Ja czekam na przelew, klient czeka na zamówienie, maili przypominających o wpłacie nie czyta ...
     
  2. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Sklep zapamiętuje koszyki nie sposób dostawy.

    To sklep internetowy nie stacjonarny więc kanał komunikacji jest również cyfrowy. W sklepach stacjonarnych transakcja odbywa się przy kasie więc tam mejla nie podajemy. Jak klient jest "niepojęty" to co się przejmujesz że nie czyta mejli? Nie wysyłasz towaru i robisz to zgodnie z przyjętymi zasadami.

    Klient musi nauczyć się czytać.

    Jak ja bym miał się nad takimi klientami zastanawiać to codziennie musiał bym do kogoś dzwonić.

    Moja rada taka. Nie przejmuj się nimi. Postępuj zgodnie z tym co wybiera klient bo on może mieć pretensje wyłącznie do siebie.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    W takim przypadku tylko klient powinien mieć do siebie pretensje, że nie zauważył "zmiany formy płatności na domyślną". Sugerowałbym skorzystać z rad użytkownika powyżej.
     

Poleć forum znajomym