1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE W moim sklepie nie wychodzi opcja wysyłki przy minimalnej wadze 1kg

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika LenaG, 27 Luty 2016.

  1. LenaG

    LenaG Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    1
    Witam

    A ja niestety z zupelnie innej strony... Kilka powodow, dla ktorych wlasnie szukam innej platformy sklepu...

    1. co jakis czas (raz na 2-3 miesiace) mam powazny problem z panelem i trwa calymi dniami rozwiazanie sprawy, na czacie dostaje jedynie info z gotowymi formulkami "przekazalismy sprawe do odpowiedniego dzialu itd.", a co jakis czas np. co 2-3 tygodnie drobne usterki.
    powazne - w listopadzie po aktualizacjach przez tydzien nie moglam sie zalogowac do panelu administratora, nie moglam kompletnie nic zrobic, aktualizowac stocku, poprawiac cen... wystarczy sobie wyobrazic, ze bez uprzedzenia zostajecie na tydzien bez pracy i pensji + uczucie bezsilnosci wobec tego, ze ktos kupuje cos, czego moze w tej chwili nie mam, to rece opadaja...
    teraz mam problem, przypadkiem dowiedzialam sie od klientki, ze przy niektorych produktach jest opcja jedynie odbioru osobistego... sprawdzilam i tak sie dzieje przy wszystkich produktach 6 producentow... za co place adwords (za moment je wstrzymam, bo bez sensu), kampanie na FB (platne), poza tym nie tylko ktos z drugiego konca kraju nie kupi (rano na czacie klientka mnie pytala, prosilam zeby sie zarejestrowala, a ja jej wysle proforme, ale sie rozlaczyla i tyle), to juz nie wroci bo i po co, jak nie robimy wysylek... sklep internetowy bez wysylek...masakra...zglosilam to po dziewiatej rano, a godzine temu dostalam info, ze " przekazalismy do odpowiedniego dzialu..." i ... rozlaczyli sie... jak do mnie dzwoni klient zly o cos i ma racje, to sie nie rozlaczam...
    Drobiazgi - logowanie sie 7 razy na poprawne haslo do poczty i nici... pol godziny pozniej jest OK. itp.

    2. mialo byc w roznych jezykach i walutach, a tymczasem jedyna podstawowa waluta jest PLN, co odkrylam po zalozeniu i oplaceniu sklepu, kurs zmienia sie codziennie, a moja waluta jest EUR, wiec recznie zmieniam co jakis czas przelicznik, zeby bylo w miare OK na polskiej stronie.

    3. PayU jest dostepne jedynie dla PLN, a my jestesmy hiszpanskim sklepem sprzedajacym w Hiszpanii i w Polsce i fajnie byloby miec te sama opcje platnosci karta dla obu krajow, po zapytaniu Home.pl dostalam odpowiedz, ze EUR obsluguje PayPal. No tak, tylko pobiera dwa razy tyle prowizji. Otra opcja - szukac lokalnego dostawcy VPN, instalowac itd.

    te wszystkie opcje wielojezyczne i wielowalutowe sa mocno lokalne, ale to nie byloby wielkim problemem, dwa tygodnie temu zamowilam platny ciekawszy szablon, zeby zmienic wyglad sklepu, ale widzac jak to wszystko idzie nie tylko go nie oplacilam, ale szukam innej platformy, bo najgorsze jest to, ze jak jest problem, to nie pozostaje nic innego, jak czekac z zalozonymi rekami. A to jest moja praca, z ktorej utrzymuje rodzine. I nie chodzi jedynie o kilka dni bez sprzedazy lub sprzedazy marnej, nowy klient juz nie wroci, a na to, zeby przyszedl, trzeba sie napracowac.

    pozdrawiam
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @LenaG dziękujemy za słowa krytyki.

    Mam jednak małą uwagę ze swojej strony: jeśli chodzi o punkt 1, to pomijając oczywiście Twoją decyzję, postaram się dowiedzieć o co dokładnie chodzi i skąd takie problemy. Jedyne co mi przychodzi do głowy to modyfikacje sklepu (edycja zaawansowana) i nasze aktualizacje, które mogą wpływać na wprowadzone zmiany. Nie mniej informujemy o nich odpowiednio wcześnie. Sprawdzę, być może coś ustalę nowego.

    Nie rozumiem na czym dokładnie polega też problem z walutami? Można ustawić aby np. Euro było domyślną walutą sklepu.

    Jeśli jednak chodzi o pozostałe kwestie, oczywiście nie sposób się nie zgodzić co do tego jak powinien system działać, ale z drugiej strony zwróć uwagę, że nasz produkt sklepu, Click Shop, w żaden sposób nie jest reklamowany i promowany jako platforma sprzedaży, którą uruchomisz gdziekolwiek na świecie (ale setki klientów korzystają z niej do takiego modelu prowadzenia firmy).

    Mam oczywiście na myśli wspomniane integracje itp. elementy, które w większości opierają się o platformy dostępne u nas w kraju. Nie mniej, poza integracją wbudowaną, można dodawać kolejne, własne, niezależne ale i zagraniczne.

    Z tego też powodu home.pl jak i nasza oferta działają w języku polskim a sama oferta "nie wychyla" się niepotrzebnie, aby wprowadzić Cię w błąd. Wybierając platformę sklepu, sugeruję każdemu, także przyszłym klientom, przygotować listę elementów niezbędnych do działania sklepu w sposób w jaki tego oczekuje klient, być może w Hiszpanii są firmy podobne do nas, które oferują platformy zintegrowane już ze swoimi lokalnymi partnerami.

    Wielu naszych klientów, także obecnych tu na forum chociaż mniej aktywnych, także korzysta z CS prowadząc działalność poza granicami kraju i zapewniam Cię, że jest to możliwe.

    Jeśli chodzi o obsługę Euro, no cóż, nie od nas zależy jaką stawkę zaproponował Ci wybrany operator, ani kto oferuje takie płatności a kto nie. J/w wybór zależy od Ciebie, my możemy jedynie wskazać metodę jego konfiguracji w samym sklepu, w panelu. Nie mniej wszystko o czym napisałaś, jest dla nas cenną informacją, bo pokazuje i potwierdza po raz kolejny, że poza lokalnymi przedsiębiorcami, coraz częściej naszym krajowym produktem interesują się też firmy prowadzące działalność tylko poza granicami kraju.
     
  3. LenaG

    LenaG Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    1
    Witaj Grzesiek

    Dziekuje za odpowiedz. Generalnie jestem zla z bezsilnosci, napracowalam sie nad zareklamowaniem produktow, wchodzi ktos, chce kupic i ... ma tylko opcje odbioru lokalnego, wiec idzie do innego sklepu, ktory sprzedaje to samo z wysylka. I juz nie wroci, bo i po co. Rozumiem, ze moze wystapic jakas usterka, nie jest dramatem, ze tak sie moze zdarzyc, dramatem jest, ze gdy jest to problem powazny, nie zostaje rozwiazany w ciagu jednego dnia. Czesto robicie aktualizacje i bardzo dobrze, ale one nie powinny miec wplywu na dotychczasowe ustawienia sklepu. Rozumiem, ze podczas aktualizacji przez pare godzin czy 2 dni moga byc niedostepne rozne opcje jak zmiana wygladu itp., ale nie blokada podstawowych funkcji.

    Co do walut i jezykow, w opisie Click Shop Premium jest informacja, ze mozesz ustawic sklep w wielu jezykach i walutach i to jest tylko dodatkowa anegdota, nie powod, dla ktorego chce zmienic platforme. Owszem, mam ustawione euro jako podstawowa walute, moge sciagnac aktualny kurs euro, synchronizuje i wtedy na stronie polskiej pojawia sie ta sama kwota, co w euro, tylko w zlotych, czyli ok.4 razy mniej. Jedynym wyjsciem jest przeliczenie i wpisanie recznie przelicznika przy PLN. To nie jest powazna sprawa, ale dosyc uciazliwa, kurs zmienia sie codziennie i czasami dosyc sporo, wiec przy zakupie produktu za 900 euro moze miec duzy wplyw na cene.

    Jasne, ze to nie jest problem Home.pl jakie stawki proponuje operator kart kredytowych. Szkoda tylko, ze jak jest mozliwosc prowadzenia sklepu w wielu walutach, to nie ma opcji korzystania w roznych walutach u operatora zintegrowanego ze sklepem.

    Piszesz, ze wielu klientow Home.pl prowadzi sklep rowniez poza granicami, tak, tylko w moim przypadku jest dokladnie odwrotnie, prowadze sklep z innego kraju, rowniez w Polsce. I tu prawdopodobnie sie pomylilam lub niedopytalam sugerujac sie opisem. To juz tylko jako sugestia, przy takiej ilosci Polakow za granica mogloby byc interesujace gdyby np. przelicznik walut dzialal w obie strony.

    Szczerze mowiac nie znalazlam sklepu z tak bogatym wyposazeniem, jak wasz, dlatego otworzylam go tutaj, ale mysle, ze obejde sie bez ruchomych bannerow, natomiast musze miec mozliwosc wejscia do sklepu i sprzedazy z wysylka, bo to podstawa mojej pracy.
    I chcac byc sprawiedliwa dodam, ze wiele razy na czacie rozwiazano mi drobne watpliwosci czy usterki w ustawieniach, ale w przypadku takich powaznych problemow gotowe formulki, ze sprawa jest przekazana do odpowiedniego dzialu, po 12 godzinach od zgloszenia, w sobote wieczorem (juz wiesz, ze caly weekend tak bedzie) jest nie do przyjecia, na dokladke mnie rozlaczyli.

    pozdrawiam
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Ok. Temat przekazałem do dokładnej weryfikacji, ale obawiam się że będziemy musieli poczekać do poniedziałku. Daj nam proszę jeszcze chwilę na wyjaśnienie tej kwestii. Dołożę wszelkich starań aby wyjaśnić temat do końca.
     
  5. LenaG

    LenaG Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    1
    Witam Grzesiek! Problem rozwiazany i przyznaje sie szczerze, ze blad byl po naszej stronie, nie wpisalam wagi produktow i dlatego nie wychodzila opcja wysylki, gdzie minimalna waga to 1kg. Nie mam problemu z przyznaniem sie do bledu, sprawdzalam kilka razy i nie widzialam w czym problem.
    Niemniej jednak szkoda, ze specjalisci na czacie tez tego nie widzieli... okazalo sie dosyc proste.
    dziekuje!
    Magda
     
    Mariusz lubi to.
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Cieszę się że udało się jeden temat rozwiązać, co do reszty, otrzymałem taką informację zwrotną:


    Waluty: w Konfiguracja -> Asortyment -> Produkty, jest taka opcja jak "Pozwalaj ustawiać waluty produktom". Co prawda w tym przypadku raczej się nie przyda, ale istnieje taka opcja dodatkowa. Co do walut w sklepie to tu konfiguracja nie zmieniła się od lat, niezależnie od języka sklepu, wszystkie produkty wprowadzane są w domyślnej dla sklepu walucie. I tak jest to skonfigurowane w tej chwili i pozostałe waluty są przeliczane.

    Co do przelicznika dla np. złotówek, kurs podzielić trzeba przez jeden. Zmiana będzie realizowana np. raz dziennie, chociaż często wartość jest całkowicie uśredniana dla danego okresu czasu i aktualizowana rzadziej. I ten element wynika z tego, jak to nazwaliśmy wyżej, lokalnego charakteru usługi.

    Zmiana mechanizmu przeliczania walut, z tego co się dowiedziałem, jest możliwa do wdrożenia, ale wiązała by się ze zmianą całego systemu, a co za tym idzie aktualizacją już wprowadzonych konfiguracji we wszystkich sklepach. Dlatego nasza dyskusja pozostaje jako SUGESTIA dot. rozwoju aplikacji.

    Mam nadzieję, że chociaż w ten sposób uda mi się przekonać Panią do pozostania z nami. Proszę pamiętać o forum i śmiało pytać o niestandardowe rozwiązania, być może jeśli nie my, to inni klienci zaproponują pomysły, które sami wdrożyli.
     

Poleć forum znajomym