1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Ważność konta

Dyskusja w 'Obsługa skrzynki e-mail w Poczcie home.pl' rozpoczęta przez użytkownika tomek, 8 Wrzesień 2015.

  1. tomek

    tomek Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam. Piszę pierwszy raz tu na forum więc na początku witam wszystkich bardzo serdecznie :)
    Mam pytanie.
    W starej wersji poczty home.pl była informacja do kiedy jest ważność danego konta pocztowego.
    W nowej wersji nie mogę tego znaleźć - czy jest to gdzieś do zlokalizowania?
    Jeszcze jedno pytanie :)
    Gdzie mogę znaleźć info na temat mnie jako właściciela konta pocztowego z moimi danymi kontaktowymi, REGONem itp.?
    Będę wdzięczny za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Tomek
     
    Ostatnia modyfikacja: 8 Wrzesień 2015
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    Witamy serdecznie i zapraszamy do zadawania niezliczonej liczby pytań :)

    W odpowiedzi na pytanie pierwsze.
    Nowa Poczta home.pl w chwili obecnej nie przewiduje wyświetlania takiej informacji. Jedyne co jest dostępne, to informacja o nazwie konta do którego jesteś zalogowany (w sekcji PORTAL) oraz informacja o zajętości konta (sekcja PORTAL --> dodaj widget Zajętość konta).

    Sugestia wynikająca z Twojego pytania, została już przekazana wcześniej kierownikom produktu, w związku z tym będziemy ten temat monitorowali.

    Po części brak informacji wynika z funkcjonalności Nowej Poczty jako nowego klienta (programu). Z drugiej strony, informacja ta była często zgłaszana jako zbędna, ze względu na wyświetlanie informacji nie o ważności samego konta e-mail, ale całego serwera (dotyczy to skrzynek e-mail zakładanych jako mailboxy na serwerze). Jeśli oczywiście korzystasz z konta typu Personal Email, faktycznie informacja może być przydatna, dlatego będziemy starali się wrócić do tego schematu. W chwili obecnej użytkownikom tego typu kont pozostaje automatyczne powiadomienie wysyłane przez nasz system (przypomnienia o wygasaniu usługi i pro formach), oraz kontrolowanie ważności usługi bezpośrednio w panelu administracyjnym - https://panel.home.pl sekcja USŁUGI.

    W odpowiedzi na drugie pytanie:
    jeśli szukasz informacji o tym, na kogo jest zarejestrowana usługa, kto otrzyma pro formę i Fakturę Vat, znajdziesz to wszystko logując się na https://panel.home.pl i przechodząc do sekcji PROFIL.

    Jeśli szukasz informacji dot. edycji Profilu poczty, czyli danych nadawcy wiadomości, to korzystając z Nowej Poczty, kliknij koło zębate w górnym rogu ekranu i przejdź do Moje dane kontaktowe. Pole imię i nazwisko są obowiązkowe do wypełnienia.

    Więcej informacji o obsłudze i konfiguracji Nowej Poczty znajdziesz także na www.pomoc.home.pl/poczta - jeśli czegoś brakuje, daj znać na forum.
     
  3. tomek

    tomek Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Dzięki za szybką i wyczerpującą odpowiedź.
    Jeżeli https://panel.home.pl nie będzie usunięty/zlikwidowany to w takim razie nie widzę już potrzeby umieszczania interesujących mnie informacji bezpośrednio na https://poczta.home.pl. Po prostu w celu zasięgnięcia niezbędnych informacji wejdę na panel.home.pl.
    Jeszcze raz dziękuję i życzę wszystkiego dobrego.
    tomek
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    @tomek jasne, panelu na pewno nie usuniemy ani też nie przewidujemy jego zmiany w chwili obecnej. Jednak w przypadku wszelkich sugestii dot. rozwoju usług, jesteśmy otwarci na propozycje. Staramy się aby przynajmniej raz w miesiącu zostały wdrożone aktualizacje, w zależności od usługi lub zainteresowania tematem, częstotliwość może być różna.
     

Poleć forum znajomym