Od początku: Znam się trochę na IT, więc w zeszłym roku pomagałem znajomemu konfigurować cały sklep. Było zrobione wszystko dla trzech wersji językowych -polskiej -angielskiej -holenderskiej wersja polska była domyślna, pozostał dwie opcjonalne i tu najważniejsza rzecz wstępu(oba języki były przetłumaczone, tj, wszystkie frazy podstawowe. np koszyk, zaloguj się, zarejestruj się itp. były zmienione dla właściwych języków AUTOMATYCZNIE) Teraz przyszła pora na mój biznes i moją stronę, stąd wybór był oczywisty. Znajome środowisko, clickshop premium. Również planowałem 3 języki. Niestety po dodaniu języka holenderskiego okazuje się, że nic nie jest przetłumaczone na ten język. . Napisałem do pomocy czy coś się nie zepsuło, a w odpowiedzi dostałem to: uprzejmie informuję, że usługa click shop premium jest domyślnie przetłumaczona tylko dla wersji angielskiej. Jeżeli chcemy wprowadzić dodatkowy język to łączy się to z samodzielnym tłumaczeniem wszelkim fraz występujących w sklepie. Takiego tłumaczenia można dokonać wybierając kolejno ( przy uruchomionym języku edytowalnym holenderskim ) konfiguracja -> ustawienia regionalne -> języki -> edycja danego języka -> frazy. Pytania nasuwają się same... -dlaczego coś co było dostępne dla klienta i działało w zeszłym roku - w tym roku już tego nie ma? -widziałem tam opcje importuj/exportuj frazy językowe. Czy jest ktoś kto ma clickshop premium więcej niż rok i może sprawdzić czy u niego wersja holenderska jest przetłumaczona?(wystarczy dodać język i przejść do "frazy") -czy jakaś osoba odpowiedzialna za aktualizowanie oprogramowania sklepu może orzec czy któraś aktualizacja modyfikowała tłumaczenia? - czy jest ktoś kto posiada wersję językową inną niż PL/ENG i czy musiał sam wszystko tłumaczyć?(chodzi o same podstawowe frazy-szkielet sklepu)
Masz rację... Nie mniej odpowiedź jest prawidłowa. Na ten moment tylko język angielski jest, chociaż przyznam się że nie sprawdzałem wszystkich języków. Wiesz co, nie wiem czemu to zostało usunięte, ale mogę jedynie przypuszczać że chodzi o poprawność językową. Być może były jakieś sugestie dot. błędów i autorzy oprogramowania woleli całkiem to usunąć, niż udostępniać z błędami, które generowały dodatkowe zgłoszenia. Dodałem Ci poniżej CSV wyciągnięty z jakiegoś starego sklepu, zaimportuj to w swoim sklepie. Pamiętaj, że możesz skorzystać też z 20% zniżki na usługę dogadamycie.pl https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/na-czym-polegaja-uslugi-biznesowych-tlumaczen-online