ROZWIĄZANE wersja językowa

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika artlive, 6 Listopad 2017.

  1. artlive

    artlive Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Od początku: Znam się trochę na IT, więc w zeszłym roku pomagałem znajomemu konfigurować cały sklep.
    Było zrobione wszystko dla trzech wersji językowych
    -polskiej
    -angielskiej
    -holenderskiej

    wersja polska była domyślna, pozostał dwie opcjonalne i tu najważniejsza rzecz wstępu(oba języki były przetłumaczone, tj, wszystkie frazy podstawowe. np koszyk, zaloguj się, zarejestruj się itp. były zmienione dla właściwych języków AUTOMATYCZNIE)

    Teraz przyszła pora na mój biznes i moją stronę, stąd wybór był oczywisty. Znajome środowisko, clickshop premium. Również planowałem 3 języki. Niestety po dodaniu języka holenderskiego okazuje się, że nic nie jest przetłumaczone na ten język. . Napisałem do pomocy czy coś się nie zepsuło, a w odpowiedzi dostałem to:

    uprzejmie informuję, że usługa click shop premium jest domyślnie przetłumaczona tylko dla wersji angielskiej. Jeżeli chcemy wprowadzić dodatkowy język to łączy się to z samodzielnym tłumaczeniem wszelkim fraz występujących w sklepie. Takiego tłumaczenia można dokonać wybierając kolejno ( przy uruchomionym języku edytowalnym holenderskim ) konfiguracja -> ustawienia regionalne -> języki -> edycja danego języka -> frazy.

    Pytania nasuwają się same...
    -dlaczego coś co było dostępne dla klienta i działało w zeszłym roku - w tym roku już tego nie ma?
    -widziałem tam opcje importuj/exportuj frazy językowe. Czy jest ktoś kto ma clickshop premium więcej niż rok i może sprawdzić czy u niego wersja holenderska jest przetłumaczona?(wystarczy dodać język i przejść do "frazy")
    -czy jakaś osoba odpowiedzialna za aktualizowanie oprogramowania sklepu może orzec czy któraś aktualizacja modyfikowała tłumaczenia?
    - czy jest ktoś kto posiada wersję językową inną niż PL/ENG i czy musiał sam wszystko tłumaczyć?(chodzi o same podstawowe frazy-szkielet sklepu)
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Masz rację... Nie mniej odpowiedź jest prawidłowa. Na ten moment tylko język angielski jest, chociaż przyznam się że nie sprawdzałem wszystkich języków. :) Wiesz co, nie wiem czemu to zostało usunięte, ale mogę jedynie przypuszczać że chodzi o poprawność językową. Być może były jakieś sugestie dot. błędów i autorzy oprogramowania woleli całkiem to usunąć, niż udostępniać z błędami, które generowały dodatkowe zgłoszenia.

    Dodałem Ci poniżej CSV wyciągnięty z jakiegoś starego sklepu, zaimportuj to w swoim sklepie.

    Pamiętaj, że możesz skorzystać też z 20% zniżki na usługę dogadamycie.pl
    https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/na-czym-polegaja-uslugi-biznesowych-tlumaczen-online
     

    Załączone pliki:

Poleć forum znajomym