1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE wiadomości e-mail do klientów

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika domowykosmetyk, 11 Grudzień 2017.

  1. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Czy jest możliwość dołożenia kolejnego, automatycznego e-mail do klienta który złożył i opłacił zamówienie lub zmiana treści e-mail potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji?
     
  2. michalhockey

    michalhockey Opiekun

    Wiadomości:
    174
    Docenione treści:
    44
    Tak, jest możliwość :)
    - zawartość -> wiadomość e-mail;
    - statusy zamówień masz w KONFIGURACJA -> Sprzedaż -> Statusy zamówień.
     
  3. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Dziękuję.
    A odnośnie pierwszej części pytania? Dopisania nowego e-mail który byłby wysyłany automatycznie, zaraz po e-mail potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji?
    chodzi mi o to żeby po jakimś czasie można było wyłączyć wysyłkę wiadomości i przywrócić kiedy będzie taka potrzeba a nie edytować istniejącą wiadomość i kasować niepotrzebną treść lub ponownie dopisywać.
     
  4. michalhockey

    michalhockey Opiekun

    Wiadomości:
    174
    Docenione treści:
    44
    Możesz dodać taką wiadomość właśnie w Zawartość -> Wiadomość e-mail. W menu po lewej stronie masz opcję DODAJ E-MAIL AUTOMATYCZNY
     
    LukaszC lubi to.
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Dodatkowe wiadomości automatyczne można dodawać w sekcji Zawartość --> Wiadomości e-mail. ograniczeniem jest tylko dostępność opcji widocznych w panelu. Po lewej jest lista szablonów + opcja dodawania wiadomości automatycznej. Plus oczywiście ta zmiana statusów, itp.

    automatyczne.PNG
     
    LukaszC lubi to.

Poleć forum znajomym