1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Wiadomości trafiają do niewłaściwej skrzynki

Dyskusja w 'Zarządzanie skrzynkami e-mail w Panelu home.pl' rozpoczęta przez użytkownika rexglass, 31 Marzec 2015.

  1. rexglass

    rexglass Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Mam problem z wiadomościami, które zamiast do skrzynki odbiorczej trafiają do kopii roboczych. Prawdopodobnie jest to błąd w ustawieniach, którego nie mogę znaleźć. Proszę o pomoc.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 587
    Docenione treści:
    328
    Przede wszystkim ustalmy jak korzystasz z poczty, czy jest to program pocztowy czy jeden z naszych klientów poczty online, www.poczta.home.pl lub www.webmail.home.pl?

    Jeśli program pocztowy, jaki oraz czy korzystasz z konfiguracji IMAP czy POP3 dla poczty przychodzącej? Poszukaj tych informacji w ustawieniach typu Narzędzia --> Konta albo Narzędzia --> więcej, itp.
     
  3. rexglass

    rexglass Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam, Problem występuje na poziomie klienta poczty www.poczta.home.pl. Nie wiem, jak zmienić ustawienia, aby poczta trafiała normalnie do skrzynki odbiorczej.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 587
    Docenione treści:
    328
    Ok, jeśli wiadomość została wysłana na Twoje konto i trafiła do folderu kopie robocze, zacznij od sprawdzenia reguł wiadomości:

    - po zalogowaniu do konta, na stronie www.poczta.home.pl --> wybierz Konfiguracja --> Reguły wiadomości, upewnij się czy nie ma jakiś reguł utworzonych dla tego konta. Reguły są przenoszone z www.webmail.home.pl, więc tu logowanie nie będzie konieczne,
    - jeśli nie ma reguł, przejdź do sekcji Zmiana hasła i zmień hasło do konta. Nie aktualizuj go w żadnym programie, pozwól przez kilka godzin podziałać skrzynce z nowym hasłem i sprawdź co się stanie. Jeśli zaingerował program pocztowy, problem sam się rozwiąże, a jego źródło znajdziesz w aplikacji.

    Poczekajmy.
     

Poleć forum znajomym