1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Prośba o pomoc Wielokrotne potwierdzenia złożenia zamówienia

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika salaryman, 26 Kwiecień 2021.

  1. salaryman

    salaryman Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    2
    Witam,

    Na przestrzeni ostatnich tygodni otrzymuję wiadomości od klientów sklepu
    że dostają wielokrotne powiadomienia tego samego zamówienia
    - kilkanaście wiadomości pod rząd. Przed chwilą wkurzony klient napisał"
    "To już 13 zawiadomienie. Może wystarczy????!!!!"

    Do tej pory na przestrzeni około czterech tygodni otrzymałem cztery podobne zgłoszenia
    ale nie znam rzeczywistej skali zjawiska, z pewnością nie każdy klient traci nerwy i chce
    mnie o tym poinformować.

    Zgłaszałem to 20 kwietnia przez formularz - zgłoszenie: [#QWUD-97557-658], do tej pory
    brak jakiegokolwiek odzewu. Bardzo proszę o interwencję.

    Pozdrawiam...
     
  2. salaryman

    salaryman Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    2
    Właśnie otrzymałem kolejne zgłoszenie od klienta z meldunkiem że dostaje te same powiadomienia wielokrotnie.
    Sprawdziłem i okazało się że wszystkie skrzynki pocztowe klientów zgłaszających problem to gmail.com
     
  3. machum93

    machum93 Zaawansowany

    Wiadomości:
    156
    Docenione treści:
    17
    @salaryman udało się temat już rozwiazać ?
    Z mojej strony mogę zaproponować zerknięcie w historię wysyłek maili dostępnej na zapleczu sklepu. Mozesz tam sprawdzić czy sklep wysłał 1 wiadomość czy wiele jak tylko 1 to szukał bym w logach SMTP serwera pocztowego dlaczego wiadomość została wysłana kilka razy.
     
    salaryman lubi to.
  4. salaryman

    salaryman Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    2
    Dzięki za podpowiedź machum93
    Kilka dni temu zmieniłem smtp i prawdopodobnie problem już nie
    występuje. Mam trochę nietypowy setup bo email mam skonfigurowany
    u innego dostawcy, myślę że dodatkowo nałożyły się na to jakieś
    problemy gmail'a. Nie miałem świadomości że mam dostęp do historii
    maili w zapleczu, będę analizował...
     

Poleć forum znajomym