1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE WordPress problem ze stroną

Dyskusja w 'Obsługa i konfiguracja CMS WordPress' rozpoczęta przez użytkownika słodkieszycie, 7 Listopad 2016.

  1. słodkieszycie

    słodkieszycie Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    0
    Witam
    Jestem początkującym użytkownikiem Home.pl - laikiem, który nie wie jeszcze wielu rzeczy i uczy się kroczek po kroczku wszystkiego.
    Chciałam się dowiedzieć czy jest możliwość naprawy mojej strony ( http://slodkieszycie.pl/wp-login.ph...toinstalator/wordpressplus/wp-admin/&reauth=1)
    ponieważ coś źle wpisałam i klops nie mogę wejść na moją stronę bo wyskakuje komunikat - błąd wczytywania strony - Czy jest jakaś możliwość odzyskania tej strony?
    Proszę o pomoc ?
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
  3. słodkieszycie

    słodkieszycie Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    0
    Tak, to było pod adresem wordpress1609815.home.pl/autoinstalator/wordpressplus/wp-login.php?action=rp&key=a58hvlvCxe6MpclPu9z3&login=admin
    Na tej stronie otwierał mi się kokpit i mogłam tworzyć stronę bloga a teraz nie mogę.
    Przyznam się że to ja namieszałam bo źle wpisałam adres w ustawieniu i o :-(
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Już po kłopocie, ustawienia poprawiłem dla Ciebie. Podałaś nazwę domeny bez naszego polskiego znaku diakrytycznego "ł" :). Ustawiam temat jako rozwiązany.
     
    Goldlux24 i słodkieszycie lubią to.
  5. słodkieszycie

    słodkieszycie Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    0
    BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ :)
     
  6. engelein

    engelein Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam serdecznie !