Witam, mam problem z pocztą, niektórzy klienci przy rejestracji nie otrzymują maila z potwierdzeniem, no i wracają maile wysyłane na gmail, gdzie i jak można to skonfigurować ? Otrzymuje taki komunikat This is the IdeaMailServer program at host sklep1644462.home.pl. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: <tutaj mail>: 550 5.1.1 <tutaj mail>: Recipient address rejected: User unknown in virtual alias table
Widać tutaj, że próbujesz wysłać wiadomość na adres w postaci <tutaj mail> - a taki adres nie istnieje: "User unknown in virtual alias table". sugeruję przesłać zapytanie w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego: https://home.pl/formularz-kontaktowy Po przesłaniu zapytania, zostanie ono przekazane do specjalisty od sklepu Click Shop, który będzie mógł to dokładniej sprawdzić.
A w przypadku takiego maila ?? Tez przed chwilą na pocztę mi przyszedł, ta sama przyczyna ? This is the IdeaMailServer program at host sklep1644462.home.pl. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: <https://support.google.com/mail/answer/188131 for more information. j199si4210930wmg.135 - gsmtp (Sorry, I am giving up after 40 attempts)
Tutaj pełniejszy mail: This is the IdeaMailServer program at host sklep1644462.home.pl. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: <tutajmail@gmail.com>: 421 4.7.0 [62.129.214.217 15] Our system has detected that this message is 4.7.0 suspicious due to the very low reputation of the sending IP address. 4.7.0 To protect our users from spam, mail sent from your IP address has 4.7.0 been temporarily rate limited. Please visit 4.7.0 https://support.google.com/mail/answer/188131 for more information. ue16si27833244wjb.138 - gsmtp (Sorry, I am giving up after 40 attempts) ---- Original Message ---- Subject: Zapytanie ze sklepu sznurkowo.pl From: sznurkowo.pl <sklep@sznurkowo.pl> To: tutajmail@gmail.com Date: Tue, 15 Nov 2016 22:09:14 +0100
Miałam ostatnio taki problem z mailami wysyłanymi na skrzynki Microsoftu (czyli Outlook, hotmail itd) Okazało sie ze w jakis sposob zostalismy zakwalifikowani jako spam i musielimy sie skontaktowac z microsoftowa pomoca zeby to odblokowali. (taki message był: A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: ) Moze w twoim przypadku jest podobnie? Warto na pewo skontaktowac sie (jesli to nie wina home) z akurat tutaj byloby googlem.
@alcema.cc w tym przypadku prawdopodobnie pomoże rekord SPF. Dodaj w rekordach domeny sznurkowo.pl, do istniejącego rekordu TXT weryfikacyjnego dla Google, drugą wartość: v=spf1 ip4:62.129.214.217 a mx .
Sorry za pytanie ale kompletnie się na tym nie znam.. mam dodać nowy rekord czy edytować ten już istniejący txt weryfikacyjnego dla google i w dodatkowe wartości rekordu wpisac ta wartość o której piszesz ?
Niestety, w przypadku Gmaila nie tylko my walczymy z tym problemem. Google chociaż jest naszym partnerem bardzo restykcyjnie podchodzi do zew. serwerów poczty dlatego często można spotkać się z tym że "bezpieczna" poczta tam trafia. To co mogę polecić to w ustawieniach języka sklepu, we Frazach, możesz zmienić treść komunikatu który pojawia się np. na końcu rejestracji lub zamówienia: informuje on o tym że mail został wysłany, warto dodać zdanie, że w przypadku gdy poczta nie dotrze, sprawdź folder SPAM. Aby całkiem wyeliminować takie ryzyko, najlepszym rozwiązaniem było by dodać adres GMail jako wysyłający pocztę, ale to nie wygląda profesjonalnie. Temat jest u nas na tapecie i z dużym prawdopodobieństwem po nowym roku uda się to rozwiązać tak, abyśmy i my byli zadowoleni i Google i klienci.
@alcema.cc w kwestii podniesienia wiarygodności twojego adresu IP, możemy zaproponować zmianę revDNS na nazwę twojej domeny sznurkowo.pl. Domyślnie twój serwer przedstawia się jako cloudserver013933.home.net.pl podmiana na sznurkowo.pl powinno załatwić temat, wystarczy kontakt z DOK konsultant po autoryzacji przyjmie dyspozycję zmiany