Witam, wygasł mi certyfikat i nie mogę ani się zalogować w panel ani nie pojawia się sklep. Zastanawiam się jak mam to teraz naprawić. Na chwilę obecną nie chcę przedłużać i wykupywać nowego Certyfikatu.
@pavali spróbuj zalogować się do Panelu sklepu za pomocą sposobu zaproponowanego przez użytkownika wyżej. Możesz wejść na stronę sklepu, na którym przestał być aktywny certyfikat SSL. Na poniższym zrzucie ekranu zaznaczyłem w co należy kliknąć. Po wyświetleniu sklepu w takiej wersji, będziesz mógł połączyć się z Panelem sklepu Click Shop, aby wyłączyć ustawienia odnośnie zabezpieczenia SSL. Jeśli nie wiesz co należy wyłączyć w ustawieniach sklepu, to skorzystaj z tego artykułu: http://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/bezpieczne-polaczenie-ssl-w-sklepie-internetowym-click-shop/ (pokazujemy w nich jakie opcje nalezy włączyć po zainstalowaniu certyfikatu SSL, teraz gdy rezygnujesz z certyfikatu SSL, nalezy te opcje wyłączyć).
Jak chcesz odinstalować wygasły certyfikat to pisz/dzwoń do BOKu, bo sam tego nie zrobisz. Oczywiście możesz też nadpisać starego certa nowym.
Temat zmieniłem na "W trakcie", ale po zastanowieniu się, zmieniłem zdaniem, ponieważ w sumie otrzymałeś informacje niezbędne do rozwiązania zgłoszonej przez Ciebie kwestii. Sugeruję w pierwszej kolejności wyłączenie korzystania z certyfikatu SSL za pośrednictwem Panelu sklepu: 1. Czyli przechodzimy do: "Konfiguracja" -> "Ustawienia podstawowe" -> "Informacje o sklepie" i w polu adres sklepu zamieniamy przedrostek "https://" na "http://". 2. Następnie przechodzimy do sekcji menu: "Konfiguracja" -> "Administracja, system" -> "Bezpieczeństwo" wyłączamy obsługę HTTPS. 3. Jako ostatni krok, powinnismy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, aby odinstalować certyfikat SSL, który już nie jest aktywny.