1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE wymagany nr PESEL

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Joanna_click, 3 Sierpień 2016.

  1. Joanna_click

    Joanna_click Bywalec

    Wiadomości:
    18
    Docenione treści:
    0
    Witam, czy jest szansa, by pojawiło się dodatkowe pole (wymagające nr PESEL) w formularzu dla klienta, który się nie rejestruje? Chcę by każdy niezależnie od tego czy zakłada konto czy kupuje bez rejestracji podawał nr PESEL, który jest mi potrzebny do wystawiania faktury.
     
  2. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    492
    Docenione treści:
    132
    W Konfiguracja => Klienci => Dodatkowe pola formularzy możesz dodać takie pole do zamówienia bez rejestracji, które będzie wymagane i bez niego proces nie ruszy.
     
    Adam lubi to.
  3. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    262
    Docenione treści:
    73
    Tak, jak pisze casar - najlepszym rozwiązaniem jest dodanie nowego pola w formularzu np. rejestracji.
     
  4. Joanna_click

    Joanna_click Bywalec

    Wiadomości:
    18
    Docenione treści:
    0
    Tak jak napisałeś: do zamówienie bez rejestracji. Mi chodzi jednak o to, żeby klient zarejestrowany musiał go podać. Nigdzie nie jest to wymagane przy rejestracji, w efekcie klienci mają założone konta, ale nie znam ich PESELI co jest uciążliwe przy wystawianiu faktur.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 599
    Docenione treści:
    329
    Konfiguracja --> Sprzedaż --> Zakupy --> Włącz obsługę PESEL dla osób fizycznych. To jest rozwiązanie problemu. Ew. jako dodatkowe pola formularzy.

    Btw. po co PESEL? Dla os. fizyczynych nie jest konieczne podawanie numeru PESEL ani NIP, a jeśli klient potrzebuje, można by dodać to pole jako opcjonalne, j/w.
     
    Ostatnia modyfikacja: 31 Sierpień 2016
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 599
    Docenione treści:
    329
    @Joanna_click wprowadziłem Cię w błąd --> Konfiguracja --> Sprzedaż --> Zakupy --> Włącz obsługę PESEL dla osób fizycznych. To jest rozwiązanie problemu.
     
  7. Joanna_click

    Joanna_click Bywalec

    Wiadomości:
    18
    Docenione treści:
    0
    Dziękuję, zgadza się :)
     

Poleć forum znajomym