1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Wysyłanie poczty z zagranicy

Dyskusja w 'Obsługa skrzynki e-mail w starej Poczcie home.pl' rozpoczęta przez użytkownika Włodzimierz Walczak, 27 Kwiecień 2015.

  1. Włodzimierz Walczak

    Włodzimierz Walczak Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Niedawno byłem w Meksyku . Przebywając tam nie mogłem wysyłać swoich maili do krajów innych niż Polska .Próby wysyłania maili na adresy np. w USA ,Francji ,czy też w Niemczech zakończyły się komunikatem o niemożności wysłania wiadomości .Czy ktoś zetknął się z podobnym problemem ? Czy trzeba coś ewentualnie zmienić w ustawieniach poczty ?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Podpowiedz nam, czy korzystałeś z naszych klientów poczty, www.poczta.home.pl lub www.webmail.home.pl? A może z programu pocztowego. Warto zwrócić uwagę, że w przypadku programów pocztowych, korzystasz z adresu IP dostawcy Internetu. Tu mogą pojawić się ograniczenia, tak jak, np. w sieciach WiFiFree.

    Czy otrzymywałeś informacje zwrotne typu Mailer Deamon lub Failure notice ?
     
  3. Włodzimierz Walczak

    Włodzimierz Walczak Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Rzeczywiście korzystałem z programu pocztowego z Windowsa 8.1. .Dostęp do internetu miałem poprzez sieć bezprzewodową ,do której hasło podali mi właściciele domu , w którym się zatrzymałem .Sądzę ,że chodzi ograniczenia ,o których wspominasz .Nie wiedziałem ,że one występują .Nie otrzymałem informacji zwrotnych typu Mailer Demon lub Failure notice .Pojawiał się komunikat w języku polskim treści mniej więcej (dokładnie nie pamiętam) "nie możemy obecnie wysyłać twoich wiadomości .Skontaktuj się z dostawcą poczty" ,po czym wiadomość wracała do skrzynki nadawczej .Myślę ,że informacja o ograniczeniach wyjaśnia sprawę .Następnym razem skorzystam z klienta poczty www.webmail.home.pl . Dzięki i Pozdrowienia !
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Polecam. Podobnie jest z darmowymi sieciami WiFi, udostępnianymi przez, np. fastfoody i hotele. Porty poczty wychodzącej są często blokowane, aby uniemożliwić spamowanie z ich sieci.

    Jeśli pamiętasz dzień wysyłki poczty oraz adres z którego wysyłałeś, podobnie jak adres odbiorcy wiadomości, możesz złożyć na www.home.pl/kontakt dyspozycję abyśmy sprawdzili dla Ciebie logi pocztowe. Opisz jak najwięcej szczegółów, ale wskaż dosłownie 1-2 przypadki, Jeśli program nawiązał połączenie z serwerem poczty, będziemy mieli ślad po tej operacji. Jeśli jednak komunikat wystąpił przed połączeniem, prawdopodobnie logi będą puste.

    Sprawdź przez przeglądarkę, a jeśli tu wróci jakaś informacja o niedostarczeniu, wtedy wszystko wyjaśni się z jej treści lub naszych logów.
     

Poleć forum znajomym