Witam, mam pytanie odnośnie wyszukiwania e-maili. Otóż nowa poczta nie wyświetla mi po wpisaniu w wyszukiwarce wszystkich e-maili klienta. W starej poczcie po wpisaniu xyz@przykład.pl poczta wyświetliła mi e-maile klienta i jednocześnie wiadomości ze sklepu o zamówieniu klienta lub maile allegro o zamówieniu i wybranej formie dostawy i zapłaty. W nowej poczcie nie mam już wyświetlanego e-maila z zamówieniem tylko wiadomość bezpośrednią od klienta. Czy muszę coś ustawić w poczcie aby wyszukiwała po staremu? Proszę o pomoc. Strasznie mi to blokuje pracę gdyż muszę zamówienia np. z allegro wyszukiwać ręcznie po e-mailach a to jest już bardzo irytujące.
Przekazałem Twoje zapytanie do kierownika produktu, sprawdziłem na prywatnym koncie wyszukiwanie po różnych frazach czy mailach (związanych z obsługą konta w Allegro) i także zaobserwowałem opisane wyżej niedogodności. Jak tylko coś się dowiem, dam znać. Jako rozwiązanie, mam nadzieje tymczasowe, sugerowałbym skorzystać z programu do obsługi poczty e-mail, np. Thunderbird.
Sytuacja wygląda następująco, wskazany błąd może być powiązany bezpośrednio z przeszukiwaniem zawartości wiadomości e-mail, czego aktualizacja będzie uzależniona z zakończeniem wsparcia dla starej poczty i jej całkowitym wyłączeniem. Wtedy też zostanie ukończone indeksowanie wiadomości e-mail wg. standardu niezbędnego do tego aby wyszukiwarka OX mogła pobierać z ich zawartości treści do wyszukania. Samo wyszukanie frazy allegro czy np. powiadomienia@allegro.pl nie stanowi problemu. Jednak jak pewnie wiesz dopiero kliknięcie odpowiedz, przywołuje adres e-mail np. Twojego klienta. A więc z zawartości (podobnie jak loginy i inne frazy dot. aukcji). Jeśli trzymać się terminów, problem powinien zostać rozwiązany w okolicach końca czerwca/początku lipca, a więc po wyłączeniu starej poczty home.pl
ja w takich przypadkach wybierałem przeszukiwanie w treści i udawało się wyszukać, jednak ja nie lubię używać wyszukiwarki ponieważ czasami zawiesza ona przeglądarkę co sprawdziłem na kilku komputerach
Mamy grudzień i niestety po wpisaniu e-maila dalej nie wyświetla mi się zamówienie z allegro czy ze sklepu internetowego tylko bezpośrednie wiadomości od klienta. Nie ukrywam, że jest to wielkie utrudnienie. W chwili obecnej straciliśmy 2 godz. czasu aby znaleźć adres klienta z przed pół roku ponieważ nie wyświetla się e-mail z jego adresem dostawy z allegro. Proszę o wiadomość kiedy w końcu zacznie działać ta funkcja.
@Wesy napisz proszę jak szukasz ponieważ u mnie wyszukiwarka bez problemu wyszukuje maile z allegro po podaniu adresu.
I teraz dopiero doszedłem. Dzięki TheL za pomoc. Ktoś kto projektował nową pocztę w home.pl nie wie co to intuicyjność. Dziś poświęciliśmy w pracy dużo czasu na rozwiązanie problemu i dopiero w tej chwili odpowiadając Tobie zauważyłem, że w wyszukiwarce pojawia się bladą czcionką "w temacie, "w treści" co wcale nie jest widoczne i w pośpiechu człowiek tego nie widzi. Kiedy wpisałem adres klienta i wybrałem opcję "w treści" nie uwierzyłem własnym oczom Wcześniej klikałem od razu enter. Także dzięki WIELKIE za pomoc. Nawet nie wiesz jak nam to ułatwi dalszą codzienną pracę Pozdrawiam Krzysztof Wesołowski
Tak, tylko ja szukałem takiej opcji w ustawieniach programu a nie zwróciłem uwagi, że ktoś wpadł na taki pomysł (moim zdaniem chybiony), że będzie w takiej formie jak teraz. Zauważyłem, że wiele stron internetowych idzie w kierunku prostoty i intuicyjności. Niestety w większości przypadków strona intuicyjna jest jedynie dla twórcy a nie dla użytkownika Moim zdaniem i poczta w home.pl również straciła na atrakcyjności. Ale dzięki Tobie sprawa się wyjaśniła. Jeszcze raz dzięki i życzę sukcesów