1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Wyszukiwarka w nowej poczcie

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika Wesy, 9 Maj 2016.

  1. Wesy

    Wesy Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    mam pytanie odnośnie wyszukiwania e-maili. Otóż nowa poczta nie wyświetla mi po wpisaniu w wyszukiwarce wszystkich e-maili klienta.
    W starej poczcie po wpisaniu xyz@przykład.pl poczta wyświetliła mi e-maile klienta i jednocześnie wiadomości ze sklepu o zamówieniu klienta lub maile allegro o zamówieniu i wybranej formie dostawy i zapłaty.
    W nowej poczcie nie mam już wyświetlanego e-maila z zamówieniem tylko wiadomość bezpośrednią od klienta.
    Czy muszę coś ustawić w poczcie aby wyszukiwała po staremu?
    Proszę o pomoc. Strasznie mi to blokuje pracę gdyż muszę zamówienia np. z allegro wyszukiwać ręcznie po e-mailach a to jest już bardzo irytujące.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Przekazałem Twoje zapytanie do kierownika produktu, sprawdziłem na prywatnym koncie wyszukiwanie po różnych frazach czy mailach (związanych z obsługą konta w Allegro) i także zaobserwowałem opisane wyżej niedogodności. Jak tylko coś się dowiem, dam znać.

    Jako rozwiązanie, mam nadzieje tymczasowe, sugerowałbym skorzystać z programu do obsługi poczty e-mail, np. Thunderbird.
     
  3. Wesy

    Wesy Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Wielkie dzięki. Czekamy zatem z niecierpliwością na rozwiązanie.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Sytuacja wygląda następująco, wskazany błąd może być powiązany bezpośrednio z przeszukiwaniem zawartości wiadomości e-mail, czego aktualizacja będzie uzależniona z zakończeniem wsparcia dla starej poczty i jej całkowitym wyłączeniem. Wtedy też zostanie ukończone indeksowanie wiadomości e-mail wg. standardu niezbędnego do tego aby wyszukiwarka OX mogła pobierać z ich zawartości treści do wyszukania.

    Samo wyszukanie frazy allegro czy np. powiadomienia@allegro.pl nie stanowi problemu. Jednak jak pewnie wiesz dopiero kliknięcie odpowiedz, przywołuje adres e-mail np. Twojego klienta. A więc z zawartości (podobnie jak loginy i inne frazy dot. aukcji).

    Jeśli trzymać się terminów, problem powinien zostać rozwiązany w okolicach końca czerwca/początku lipca, a więc po wyłączeniu starej poczty home.pl :(
     
  5. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    ja w takich przypadkach wybierałem przeszukiwanie w treści i udawało się wyszukać, jednak ja nie lubię używać wyszukiwarki ponieważ czasami zawiesza ona przeglądarkę co sprawdziłem na kilku komputerach :)
     
    Wesy lubi to.
  6. Wesy

    Wesy Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Mamy grudzień i niestety po wpisaniu e-maila dalej nie wyświetla mi się zamówienie z allegro czy ze sklepu internetowego tylko bezpośrednie wiadomości od klienta. Nie ukrywam, że jest to wielkie utrudnienie. W chwili obecnej straciliśmy 2 godz. czasu aby znaleźć adres klienta z przed pół roku ponieważ nie wyświetla się e-mail z jego adresem dostawy z allegro.
    Proszę o wiadomość kiedy w końcu zacznie działać ta funkcja.
     
  7. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    @Wesy napisz proszę jak szukasz ponieważ u mnie wyszukiwarka bez problemu wyszukuje maile z allegro po podaniu adresu.
     
    Wesy lubi to.
  8. Wesy

    Wesy Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    I teraz dopiero doszedłem. Dzięki TheL za pomoc. Ktoś kto projektował nową pocztę w home.pl nie wie co to intuicyjność. Dziś poświęciliśmy w pracy dużo czasu na rozwiązanie problemu i dopiero w tej chwili odpowiadając Tobie zauważyłem, że w wyszukiwarce pojawia się bladą czcionką "w temacie, "w treści" co wcale nie jest widoczne i w pośpiechu człowiek tego nie widzi. Kiedy wpisałem adres klienta i wybrałem opcję "w treści" nie uwierzyłem własnym oczom :) Wcześniej klikałem od razu enter. Także dzięki WIELKIE za pomoc. Nawet nie wiesz jak nam to ułatwi dalszą codzienną pracę :)

    Pozdrawiam
    Krzysztof Wesołowski
     
  9. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Dlatego w maju o tym napisałem :D
     
    Wesy lubi to.
  10. Wesy

    Wesy Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Tak, tylko ja szukałem takiej opcji w ustawieniach programu a nie zwróciłem uwagi, że ktoś wpadł na taki pomysł (moim zdaniem chybiony), że będzie w takiej formie jak teraz. Zauważyłem, że wiele stron internetowych idzie w kierunku prostoty i intuicyjności. Niestety w większości przypadków strona intuicyjna jest jedynie dla twórcy a nie dla użytkownika :) Moim zdaniem i poczta w home.pl również straciła na atrakcyjności. Ale dzięki Tobie sprawa się wyjaśniła. Jeszcze raz dzięki i życzę sukcesów :)
     
  11. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Również życzę powodzenia i w razie kolejnych problemów pytaj, postaram się opisać dokładniej :)
     

Poleć forum znajomym