Witam, włączając to zabezpieczenie miałem początkowo problemy z utworzeniem właściwego klucza. Wkrótce jednak doszedłem do tego jaki powinien być prawidłowy. Aktywowałem reCAPTCHA w komentarzach produktu i komentarzach bloga. O ile w produktach wszystko działało prawidłowo to na blogu chyba coś się stało. Myślałem, że do bloga może nie pasują wytworzone klucze jednak po kilku testach stwierdziłem, że zabezpieczenie tam zostało i nie znika nawet po wyłączeniu tej opcji. Przykład w tym linku: szafa na broń długą - na dole pod oknem wpisywania komentarza wciąż widać zabezpieczenie. Dodam że jest ono w tej chwili wyłączone. W czym jest problem?
@arttrans sprawdź czy na pewno został odznaczony checkbox w Konfiguracja->Administracja i system->Bezpieczeństwo dla bloga, jeżeli tak to wyczyść pamięć cache w sklepie Konfiguracja->Administracja i system->Pamięć cache zaznaczasz wszystkie 4 chceckboxy i usuwasz. Jak to nie pomoże skontaktuj się z naszym działem poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie pod numerem 504 502 500 wewnętrzny 3.
Chociaż może nie do końca, zastanawiam się czy nie ma problemu z tym akurat artykułem. Teraz reCAPTCHA jest włączona na komentarzach do produktu i komentarzach do bloga i akurat na tym artykule nie wyświetla się wcale. Na innych artykułach bloga jest ok.... dziwne. Ale nie wnikam już w to, nie dotykam aby czegoś znowu nie popsuć. Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz.