1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Załącznik-postęp; Widok folderu - ilość wiadomości

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika demol, 7 Marzec 2016.

  1. demol

    demol Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Witam,
    chciałbym zasugerować dwie zmiany w nowej skrzynce. Cały czas próbuję się przestawić na Nową i ciężko idzie...

    1. Załącznik - Czy można wprowadzić JAKĄKOLWIEK informację o statusie dodawania załącznika (pasek postępu etc.) w starej poczcie było to dobrze rozwiązane (popup z procentem dodania załącznika). Teraz nie wiadomo czy wszystkie załączniki się dodały, czy się dodały. (niby zakładka z nową wiadomością znika po wysłaniu, ale to takie niedoprecyzowane).

    2. Widok folderu - czy jest możliwość, na wzór starej skrzynki (gdzie to było przejrzyste i jasne), by przy nazwie folderu (Skrzynka odbiorcza, wersje robocze itd.) była wiadomość ile jest wiadomości (np. nieprzeczytanych) z ilu w całości w folderze? ( np. 2/35).

    O trzech sprawach - zajętości skrzynki; informacji na jaką jesteśmy zalogowani; możliwości wyboru adresata z pola "Do" a nie wpisywaniu częściami "słów kluczowych" - pisali moi poprzednicy, czy można to dać w oknie "Poczta" bez potrzeby przełączania się na "Profil".

    Pozdrawiam
    demol
     
    goost lubi to.
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    1. Zgłoszę to, chociaż patrząc na to z punktu widzenia systemu, mechanizm jest prosty: załączniki są wybierane na etapie redagowania wiadomości, a dodawane na etapie wysyłania (nie tracimy czasu, ani transferu na wypadek błędów). Po naciśnięciu przycisku wyślij, następuje wysyłka wiadomości, a więc raz: zostajesz "wyrzucony" z okna redagowania, dwa: jeśli do niego wrócisz, będzie kręciło się kółko, tj. in progress... Wysłanie wiadomości oznacza zamknięcie okna.

    Zapewne dodanie informacji: trwa wysyłanie, rozwiązało by problem. Kiedyś omawialiśmy podobny temat już tu na forum, chyba chodziło o to że nie ma komunikatu WYSŁANO wiadomość. Czyli działanie na psychikę, jasnymi komunikatami. Przekażę do kierownika produktu.

    2. Nie, ale wiem że było na to zgłoszenie, postaram się sprawdzić co się z nim stało.

    3. J/w.
     
  3. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    461
    Docenione treści:
    122
    Obecnie wystarczy najechać na nazwę folderu i po chwili pojawia się popup z informacją.
     
    Grzesiek lubi to.
  4. goost

    goost Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Zgadzam się w całej rozciągłości!!!
    Doprecyzuję, że nie chodzi tylko o "działanie na psychikę, jasnymi komunikatami". W tej chwili pojawia się komunikat o wysłaniu wiadomości, widoczny przez kilka sekund, który zobaczymy tylko pod warunkiem, że jesteśmy w tej właśnie chwili przy komputerze i wpatrujemy się w okno przeglądarki z naszą pocztą home.pl.
    Proszę sobie wyobrazić sytuację, kiedy muszę wysłać plik do określonej godziny, plik ma 40MB, a połączenie internetowe to flagowa usługa naszego monopolisty o żenującej przepustowości przy wysyłaniu pliku. Dla mnie to samo życie i proszę mi wierzyć gapienie się na kręcące się strzałki, które nie wiadomo co przetwarzają jest dosyć frustrujące, kiedy nie ma żadnego zapasu czasu, a plik załącza się dobre 20 minut.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    J/w sugestia zgłoszona, bazując na informacjach jakie do nas docierają, jest to jednak mało popularny "problem". Sprawdzając kilka innych rozwiązań, trafiłem też i na takie które owszem, informowały komunikatem o wysłaniu wiadomości ale potrafiły też wyświetlać czas i inne informacje, które znów w perspektywie samych załączników, wyświetlały losowe wartości.

    Nie mniej jak dalej się to rozwinie, trudno powiedzieć. Upomnę się w temacie może kierownicy coś wiedza o takich drobiazgach i aktualizacjach. Przypominam jednak, że pomimo braku komunikatu masz nadal powiadomienie chociażby w postaci znikającego okna redagowania wiadomości co jest jedną z form potwierdzenia wysyłki. Więc jak widać rozwiązań może być wiele. Jeśli dochodzą do tego czynniki zewnętrzne, to może jednak warto rozejrzeć się za lokalnym klientem poczty.
     

Poleć forum znajomym