1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE zapytanie o produkt - otrzymuje spam ze swojego sklepu?

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika anialu, 25 Styczeń 2017.

  1. anialu

    anialu Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Od dwóch tygodni przychodzą mi dziwne zapytania o produkt z dziwnych adresów mailowych typu skguthrie@emailme.men, zapytania to nie zapytania ale zbitek jakiś przypadkowych wyrazów, liter, typu: wh0cd240654 fluconazole buy online without prescription cost of strattera buy provera atenolol. Jest tego coraz więcej, aktualnie ok 10 dziennie. Co to da mnie oznacza, dla mojego sklepu? Mam zhakowaną albo zainfekowaną stronę? Co z tym zrobić? Narazie tymczasowo usunęłam formularz zapytania.
     
  2. MałgorzataK

    MałgorzataK Bystrzak

    Wiadomości:
    62
    Docenione treści:
    5
    Mam podobnie. Zauważyłam, że są one wysyłane z dwóch numerów ip (różnica w ostatnim członie).
    Jak można zablokować takie roboty (bo to chyba są roboty)?
     
  3. Trzy Marchewki

    Trzy Marchewki Użytkownik

    Wiadomości:
    58
    Docenione treści:
    9
    Też z chęcią usłyszałbym coś na ten temat.
     
  4. MałgorzataK

    MałgorzataK Bystrzak

    Wiadomości:
    62
    Docenione treści:
    5
    Ponieważ nie było na forum żadnego odzewu ze strony home, zgłosiłam sprawę oficjalnie do bok i czekam na odpowiedź z ich strony. Jak tylko coś się wypowiedzą w temacie - dam znać tutaj.
     
  5. MałgorzataK

    MałgorzataK Bystrzak

    Wiadomości:
    62
    Docenione treści:
    5
    Dostałam odpowiedź:
    "Państwa zgłoszenie przekazane zostało do poprawy przez naszych programistów i zapewne w jednej z najbliższych aktualizacji globalnie dla sklepów zostanie wdrożone. Proszę o cierpliwość."

    Bez komentarza.
     
  6. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    To jest spam. Należałoby taki adres zablokować.
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Zgadza się, po aktualizacji poprawiliśmy mechanizm służący do wysyłania zapytań o produkt. Po zakończonej aktualizacji, podobne wiadomości nie powinny już występować.
     
  8. Trzy Marchewki

    Trzy Marchewki Użytkownik

    Wiadomości:
    58
    Docenione treści:
    9
    Mimo wszystko do dnia dzisiejszego otrzymuję nadal te wiadomości z zapytaniem o produkt.
     
  9. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Sprawdzam wskazaną przez Ciebie kwestie ponownie. Proszę o cierpliwość, wrócę tutaj, gdy otrzymam informacje zwrotne od kierownika produktu.
     
  10. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Zablokuj je nie w sklepie tylko w skrzynce która je odbiera. Wrzuć do spamu i zapomnij.
     
  11. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    Albo reCaptcha na formularz?
     
    Mariusz lubi to.
  12. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Trzy Marchewki sugerujemy włączyć zabezpieczenie captcha, podczas włączania zaznacz, aby reCaptcha zostało aktywowane przy formularzu zapytania o produkt. Więcej informacji jak włączyć reCaptcha w sklepie Click Shop znajdziesz pod adresem: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/formularz-recaptcha

    Po włączeniu reCaptcha, każdy użytkownik chcący wysłać zapytanie o produkt, będzie musiał przepisać kod z obrazka w celu weryfikacji. Powinno to uniemożliwić wysyłanie spamu przez roboty internetowe.
     

Poleć forum znajomym