1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Zaufane opinie Ceneo - nie widać skryptu?

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika MałgorzataK, 14 Listopad 2016.

  1. MałgorzataK

    MałgorzataK Bystrzak

    Wiadomości:
    62
    Docenione treści:
    5
    Witam
    Od jakiegoś czasu przestał mi działać skrypt wysyłający maile do klientów z prośbą o opinię.
    W polach dodatkowych mam dodane pole typu chcekbox (id_6) ze zgodą. W integracjach własnych, po złożeniu zamówienia mam wstawiony kod:
    {if additional_6_value == "tak"}
    <script type="text/javascript">
    <!--
    ceneo_client_email = '{email}';
    ceneo_order_id = '{order_id}';
    ceneo_shop_product_ids = '{products}#{products.product_id}{/products}';
    ceneo_work_days_to_send_questionnaire=5;
    //-->
    </script>
    <script type="text/javascript" src="https://ssl.ceneo.pl/transactions/track/v2/script.js?accountGuid=<mój numer z ceneo>">
    </script>
    {/if}

    Ceneo twierdzi: "Skrypt wygląda na poprawny. Niestety w kodzie strony podczas robienia zamówienia testowego skrypt ten nie był widoczny. Prosimy o dodanie go do kodu." Ale on teoretycznie jest dodany do kodu.

    Co może być przyczyną?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
  3. MałgorzataK

    MałgorzataK Bystrzak

    Wiadomości:
    62
    Docenione treści:
    5
    Po interwencji w bok, problem rozwiązany. Problem można zamknąć.
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Zgłoszenie zostało rozwiązane podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (za pośrednictwem formularza kontaktowego). Następnie zgłoszenie przekazane zostało do poprawy do programistów i zostało rozwiązane globalnie podczas ostatniej aktualizacji. Ustawiam temat jako rozwiązany.
     

Poleć forum znajomym