1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Zaufane opinie Ceneo - skrypt

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Darek53, 23 Marzec 2018.

  1. Darek53

    Darek53 Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    1
    Witam!
    Pytanie czy jeżeli mam wstawiony skrypt zaufanych opinii w integracjach własnych -> pole potwierdzenie złożenia zamówienia
    {if additional_5_value == "tak"}
    <script type="text/javascript">
    <!--
    ceneo_client_email = '{email}';
    ceneo_order_id = '{order_id}';
    ceneo_shop_product_ids = '{products}#{products.product_id}{/products} ';
    ceneo_work_days_to_send_questionnaire = 5;
    //-->
    </script>
    <script type="text/javascript" src="https://ssl.ceneo.pl/transactions/track/v2/script.js?accountGuid=xxxxxxxxxxxx"></script>
    {/if

    to czy w zakładce integracje inne zaufane opinie konfiguruj
    opcja TAK ma być włączona czy nie.

    Pytam bo niezależnie od tego czy klient zaznaczy checkbox na stronie sklepu. TAK czy nie to zawsze dostaje ankietę od ceneo.

    Pozdr.
     
  2. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    106
    Docenione treści:
    11
    @Darek53 ten kod powinien działać, jeśli:
    - masz dodany w KONFIGURACJA -> KLIENCI -> DODATKOWE POLA FORMULARZY dodatkowe pole typu checkbox, które klient zaznacza, czy chce otrzymywać informację o opinii, i nr ID tego pola to 5.
    - kod zostanie wklejony w integracjach własnych w polu "Potwierdzenie złożenia zamówienia"
    - będzie zamknięcie klamry na końcu {/if} (bo powyżej jest bez klamry, ale podejrzewam, że nie wszystko zostało przekopiowane).

    Sprawdź czy wszystkie te warunki są spełnione i raz jeszcze przetestuj i daj znać, czy zadziałało :)
     
  3. Darek53

    Darek53 Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    1
    Witam!
    Podane wyżej wszystkie warunki mam spełnione (klamra na końcu skryptu nie została skopiowana do posta).
    Zrobiłem dwa testy
    1/ złożyłem zamówienie testowe z checkbox-em NIE zaznaczonym. Dostałem po 5 dniach ankietę od ceneo.
    2/ Drugi test polegał na deaktywacji checkbox-a w koszyku i złożeniu zamówienia testowego bez niego.
    Po 5 dniach ankieta również przyszła od ceneo.
     
  4. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    106
    Docenione treści:
    11
    @Darek53 ok, przekazałem kwestię do naszej analizy do naszych programistów. Sprawdzimy ponownie działanie skryptu na środowisku testowym i dam Tobie znać, co wyszło. Także cierpliwości :)
     
  5. MałgorzataK

    MałgorzataK Użytkownik

    Wiadomości:
    51
    Docenione treści:
    4
    Czy temat został wyjaśniony? Ja w dalszym ciągu mam ten sam problem.
     
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    873
    Docenione treści:
    97

Poleć forum znajomym