ROZWIĄZANE zerowy stan a możliwość zamawiania

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika ala, 7 Kwiecień 2017.

  1. ala

    ala Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    5
    Cześć :)
    Jakiś czas temu, kiedy stan produktu = 0, nie było możliwości dodania go do koszyka. po prostu koszyk się przy nim nie pojawiał. Od niedawna koszyk się pojawia. Klient dodaje do produkt koszyka, dostaje komunikat "pomyślnie dodano do koszyka", klika "złóż zamówienie" i dostaje komunikat "Ilość produktów w koszyku przekracza dostępny stan magazynowy. Aktualnie dostępna ilość to: X - 0 szt.". Dlaczego taka zmiana została wprowadzona, skoro i tak nie można zamówić danego produktu? Gdzie sens wyświetlania się koszyka przy produkcie który ma zerowy stan? A może mam coś przestawione w ustawieniach? Nie wiem, proszę o wskazówki.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    To może zacznijmy od: Konfiguracja --> Asortyment --> Stany dostępności, sprawdź ustawienia szczególnie dot. kolumny: Można kupować?

    P.S. Nic nie zmienialiśmy :p
     
  3. ala

    ala Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    5
    Bardzo dziękuję. Oczywiście, że miałam błąd :)
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Wnioskuję, że się udało. Ustawiam temat jako rozwiązany, w razie wątpliwości, proszę śmiało pisać :)
     

Poleć forum znajomym