1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Zgoda na otrzymywanie newslettera podczas zakupów

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Zielarzpolski.pl, 6 Lipiec 2016.

  1. Zielarzpolski.pl

    Zielarzpolski.pl Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Dzień dobry,
    wprowadziliśmy zgodę, która pojawia się podczas finalizacji zakupów w koszyku. Zgoda dotyczy zapisu do newslettera dla niezarejestrowanych klientów. Czy jest opcja, która pozwala filtrowanie klientów, którzy dokonali zakupu zaznaczając jednoczesną zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Z tego co widzę w sekcji Klienci, nie ma możliwości filtrowania wg. dodatkowych pól formularzy, więc pozostają dwa rozwiązania, ręczna weryfikacja lub Centrum Wymiany Danych i eksport z profilu o nazwie Klienci. W ustawieniach pól do eksportu zaznacz tylko: dodatkowe pola formularzy i wykonak eksport do pliku CSV. W Excelu wszystko ładnie będzie widać.

    Zgłoszę/zapytam o ten temat, chociaż wydaje się to logiczne, to może być to trudne do ogarnięcia, ze względu na ew. mnogość i różnorodność pól.
     
  3. Zielarzpolski.pl

    Zielarzpolski.pl Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Zielarzpolski.pl w chwili obecnej w sekcji Konfiguracja --> Sprzedaż --> Zakupy znajdziesz opcje autmatycznego dodawania pola zapisu do newslettera. Klienci tacy będą dodawani do grupy która wyraziła zgodę i wyślesz mailing do nich.
     
    Zielarzpolski.pl lubi to.
  5. Zielarzpolski.pl

    Zielarzpolski.pl Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    @Grzesiek Mam jeszcze jedno pytanie, czy istnieję taka opcja aby klient dostawał drugiego maila z kodem rabatowym, po tym jak potwierdził zapis do newslettera?
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Nie, nie ma takiej automatyzacji. Tylko ręczna dystrybucja kodu, albo to co pisaliśmy wyżej albo w innym wątku. Po zatwierdzeniu linka przez klienta (kliknięciu) wraca on na stronę sklepu i pojawia się komunikat. Można by w ustawieniach języków --> Frazy zmienić treść dodając kod.
     

Poleć forum znajomym