1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Poczta Zmiana komunikatu przy pierwszym logowaniu do poczty

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika takart, 11 Kwiecień 2016.

  1. takart

    takart Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    1
    Właśnie utworzyłem sobie przez BUSINESS CLOUD nową skrzynkę pocztową. Przy próbie logowania pojawia się komunikat "Pierwsze logowanie do nowej poczty może zająć dłuższą chwilę.". Po kilkunastu minutach pojawia się kolejny "Logowanie nieudane, spróbuj ponownie." i tak w kółko. Na infolinii telefonicznej dowiaduję się wreszcie, że to może trwać nawet 4 godziny !!! Czy celem firmy home.pl jest marnowanie czasu klientów. Nie lepiej od razu dać komunikat, że po utworzeniu konta pocztowego należy odczekać do 4 godzin przed pierwszym logowaniem. Obecne komunikaty to jawne lekceważenie klienta.
     
  2. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    co ciekawe po którejś próbie się udaje, ostatnio też to przerabiałem.
     
  3. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    widzę, że nie tylko ja czekałem pół dnia na założenie konta ;) Ja myślałem, że jestem wyjątkowy a tu... widzę, że innym się też dostało ;)
     
  4. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    271
    Docenione treści:
    73
    Czołem!

    Temat pierwszego logowania jest u nas na tapecie od kilku tygodni i pilnie się mu przyglądamy. Technicznie rzecz biorąc - proces ten nie powinien tyle trwać, aczkolwiek sam w sobie może być dłuższy niż standardowe logowanie (wynika to z architektury samego systemu). W tego typu przypadkach prosimy o podanie nazwy konta email. Jak najbardziej jesteśmy świadomi, że jest to jeden z tych ficzerów który nie był pożądany przez klientów. Pracujemy nad jego usunięciem/poprawą.

    Jako tzw. "workaround" mogę dodać, że tworzenie konta warto w takich przypadkach przerwać i ponowić - bardzo często całość przechodzi gładko w ciągu kilkunastu/kilkudziesięciu sekund.
     
  5. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    @Adam, napisałeś "tworzenie konta warto w takich przypadkach przerwać i ponowić" - powiedz jak tego dokonać. Okienko wyświetlające komunikat nie ma przycisku "anuluj". Sugerujesz usunięcie konta i założenie go ponownie?

    W ramach testów, założyłem konto, przy pierwszym logowaniu dostałem info "proszę czekać"... odczekałem (tyle na ile miałem czas i cierpliwość). Konto skasowałem i założyłem od nowa. Problem znów się pojawił. Kiedyś to trwało "sekundę" :(
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @takart konsultant z Biura Obsługi Klienta, który Cię obsługiwał, trochę przesadził z tym czasem oczekiwania. Utworzenie kontekstów oraz innych ustawień dla nowo utworzonej skrzynki e-mail z pewnością nie trwa aż 4 godziny. W najgorszych przypadkach może to potrwać kilkadziesiąt minut.

    Z uwagi na to, że czas oczekiwania nie jest "stały", nie możemy w komunikacie podać "stałego" czasu oczekiwania. Określiliśmy to jako "dłuższa chwila" - nie miej nam tego za złe :)
     
  7. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    @Mariusz - ostatnio czekałem z 6h na założenie nowego konta. Czasem zakłada się to w kilka sekund, najczęściej w minutkę ale ostatnio trwa to... naprawdę godzinami. Nie da się tam dodać jakiegoś wskaźnika postępu
     
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    W takim wypadku biję się w pierś i bezzwłocznie zgłaszam tę informację do kierownika produktu. Mój poprzedni post oparłem o swoje własne doświadczenia. Nigdy nie czekałem aż taki okres czasu po założeniu nowej skrzynki e-mail. Gdy uzyskam feedback, odpiszę w temacie.
     
  9. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    @Mariusz, nie bij się. Dodaj do zlecenia, że czasem pojawia się komunikat typu "Logowanie nieudane, spróbuj ponownie."
     
  10. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Mi zadziałało po może 10 naciśnięciu ctrl+F5 :D
     
  11. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    to teraz tylko prosty skrypcik, który automatycznie przeładuje stronę "aż do skutku" i mamy gotowe rozwiązanie ;)
     
  12. takart

    takart Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    1
    Wczoraj nowa skrzynka pocztowa w końcu zadziałała po dwóch godzinach od jej założenia. Zakładałem dwie i w obu przypadkach był ten sam problem długiego czasu oczekiwania. Dzisiaj rano zakładałem trzecią i pierwsze logowanie poszło błyskawicznie.
    Nie mam pretensji o dłuższy czas oczekiwania, bo to powiedzmy, że może się zdarzać, ale o treści komunikatu. Powinien on być adekwatny do sytuacji. Jeśli nie da się dokładnie podać czasu pierwszego logowania to powinien być określony przynajmniej jakiś przedział czasowy np. od kilku minut do kilku godzin, a nie lakoniczne "dłuższą chwilę" i po błędzie prośba o ponowne logowanie.
     
  13. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    271
    Docenione treści:
    73
    U mnie działa metoda "zamknij kartę w przeglądarce i włącz stronę poczty ponownie" :)
     
  14. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    u mnie NIE. Dziś znów czekałem z godzinę :/ To jakaś masakra... Czy znana jest przyczyna?
     
  15. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    zrobiłem test utworzyłem 2 konta nowe i uruchomiłem logowanie na 2 komputerach i teraz tak:
    na jednym komputerze po włączeniu około 30 minut i się zalogowało
    na drugim wyłączałem przeglądarkę i włączałem kilka razy i łącznie zajęło mi to 5 minut i się zalogowało, więc chyba metodą jest zamykanie przeglądarki i logowanie się kilka razy do skutku :)
     
  16. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    @TheL - nawet jeśli działa ta metoda, to jest to "słabe". Niech Home.pl coś z tym zrobi. Jakiś progress bar, by było wiadomo, że się robi... a nie 15 razy zamykanie przeglądarki...
     
  17. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @LorK ten wątek ma charakter dyskusji w którym każdy z użytkowników może wyrazić swoje zdanie, pogląd na sprawę czy sugerowane rozwiązanie.

    Z naszej strony problem z dłuższym czasem logowania do nowego konta jest znany i jest to, wraz z czasem logowania ogólnie do już istniejących kont, temat priorytetowy, nad którym cały czas pracujemy wraz z programistami OX. Nie potwierdzam ani nie zaprzeczam, aby w/w metody miały faktycznie przynieść jakieś korzyści.
     
  18. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    wiem, dlatego skomentowałem to co napisał TheL :)

    Z drugiej strony dziwi mnie to, że sprawa priorytetowa (jak to napisałeś Grzegorzu), tak długo czeka na rozwiązanie :p
     
    majsteronline lubi to.
  19. majsteronline

    majsteronline Kandydat

    Wiadomości:
    103
    Docenione treści:
    3
    Jestem już poirytowana pierwszym logowaniem.
    Ciągle mi wyświetla, że logowanie nieudane. Spróbuj ponownie!!!!
    Co się dzieje????
     
  20. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @majsteronline czy logowanie dot. nowego konta czy już istniejącego? O jakim adresie e-mail piszesz?
     

Poleć forum znajomym