ROZWIĄZANE Zmiana statusu płatności - błąd, zgłoszenie

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika ala, 19 Wrzesień 2017.

  1. ala

    ala Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    5
    W dniu dzisiejszym pojawił mi się taki problem: Nie można zmienić statusu płatności dla zamówień dla zamówień opłaconych płatnościami online. Do tej pory wszystko działało jak należy, a teraz nie mogę zaznaczyć, że zamówienie zostało opłacone. Proszę o informację skąd i dlaczego taka zmiana?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    @ala - będę potrzebował konkretnych informacji, jaki sklep, jaki numer zamówienia, jaka zmiana statusu z jakiej na jaką. Prześlij proszę informacje PRIV, a jeszcze lepiej gdybyś zgłosiła to na formularzu kontaktowym, podając mi jedynie numer sprawy.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    @ala czy udało się rozwiązać problem? Zgłaszałaś pytanie bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta?
     
  4. ala

    ala Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    5
    Otrzymałam następującą odpowiedź:
    "...zmiany stanów zamówień dla płatności online zmieniają się automatycznie na podstawie integracji z PayU. Jeśli tak się nie dzieje, proszę uzyskać od PayU logów transakcji dla konkretnej płatności i przesłać je do Nas wraz ze zrzutem ekranu z panelu PayU z podanymi tam adresami sklepu służącymi do wysyłki raportów."
    Sprawdzam...
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Ok. Czekamy na info.
     
  6. ala

    ala Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    5
    Udało się i działa. Okazało się, że w panelu payU po lewej stronie w zakładce "moje sklepy" => "punkty płatności" => "nazwa sklepu" są 3 adresy: adres powrotu - błąd; adres powrotu - poprawnie i adres raportów. Jeśli te trzy pola są puste lub wypełnione niepoprawnie to płatności w panelu administracyjnym sklepu home nie działają i nie oznaczają się jako opłacone. Należy odszukać w panelu administratora w "konfiguracja" => "sprzedaż" => "płatności" => "payU" => "ustawienia payU" i właśnie tam znajdziecie adresy, które należy dokładnie przekopiować do panelu payU. Wówczas płatności w panelu sklepu po poprawnym opłaceniu zamówienia oznaczają się automatycznie jako opłacone :)
     
    Mariusz i casar lubią to.
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Dziękujemy @ala za opisanie rozwiązania. Zapewne przyda się dla potomnych. Ustawiam temat na forum jako rozwiązany.
     

Poleć forum znajomym