1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Zmiana statusu płatności

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Batlit, 25 Styczeń 2018.

  1. Batlit

    Batlit Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    0
    Witam, mój sklep obsługuje płatności PayU jednak po zakończonej transakcji (gdy płatność została zatwierdzona) status płatności w zamówieniu nie zmienia się na opłacony. Mogę zrobić to ręcznie ale mam do wyboru jedynie opłatę pobraniową albo przelew tradycyjny. Jak mogę dodać opcję zapłacono drogą elektroniczną lub coś w podobie i zmienić na automatyczną zmianę statusu płatności po dokonaniu wpłaty przez klienta?

    Dodaję screeny
     

    Załączone pliki:

  2. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    Napisałem do Ciebie w tej sprawie na PW :)
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Wątek został rozwiązany na PW :)
    Przyczyną braku informacji był błędny kod powrotu do sklepu po stronie PayU
     

Poleć forum znajomym