1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Zmiana wyglądu karty produktu

Dyskusja w 'Zmiana wyglądu sklepu i edycja zaawansowana' rozpoczęta przez użytkownika trinezie, 22 Listopad 2016.

  1. trinezie

    trinezie Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    3
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 599
    Docenione treści:
    329
    Sprawdzone, usuń opis produktu i wprowadź go od nowa, najlepiej wcześniej wklejając go do notatnika. Zawiera on zewnętrzne formatowanie które psuje to ustalone w sklepie.

    Co do samych opisów, to raz: formatuj je w sklepie lub przed wklejeniem (razem z formatowaniem) upewnij się czy nie zawiera jakiś zbędnych elementów. Dwa, polecam edytować opisy produktów tworząc własny content, który Google nie będzie traktował jako powielenie informacji z innych witryn, powinno odbić się to na pozycjonowaniu.

    Przetestuj i daj znać czy jest ok.
     
  3. trinezie

    trinezie Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    3
    Nie o to mi chodziło.

    balsam.jpg

    Tak jak widać w załączniku zdjęcie jest przyklejone do prawej strony, przez co opcja "do koszyka", dostępność, wysyłka, ocena, gwiazdki są takie ściśnięte. Na tym drugim produkcie tak nie ma.

    I stało się to w ostatnim czasie, bo wcześniej było dobrze wyświetlane.

    PS. Omawiany produkt nie ma opisu, ja go nie usuwałam. Czy mogę prosić o jego przywrócenie?
     

    Załączone pliki:

    • balsam.jpg
      balsam.jpg
      Rozmiar pliku:
      107,9 KB
      Wyświetleń:
      502
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 599
    Docenione treści:
    329
    Nie wiem czemu ale podczas weryfikacji wyłączyliśmy interpretację stylu z opisu i zadziałało, ale masz rację problem nadal pozostał, ale przyglądając się strukturze sklepu i budowie kart produktów, widzę że ruszana była edycja zaawansowana a więc i edycja plików .tpl.

    Co polecam zrobić to weryfikując edytowane pliki .tpl, zgrać je np. do Notepad ++ czy zwykłego notatnika (aby nie utracić w razie czego modyfikacji) a potem stopniowo przywracać poprzednie wersje plików sprawdzając efekty zmian (Konfiguracja --> Wygląd --> Edycja zaawansowana --> wybieramy plik --> Edytuj --> Na górze jest opcja przywracania wersji pliku z przed zmian.

    Zgłoszę to jeszcze do opiekuna produktu, być może podpowie coś gdzie szukać przyczyny ale w tej sytuacji wydaje się to najlepszą opcją.
     
  5. trinezie

    trinezie Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    3
    Dziękuję za odpowiedzi :)
    Wcześniej próbowałam tak robić, tylko zmieniałam wcześniejsze wersje plików, ale chyba na dalej te złe i dlatego nie widziałam efektu.
    Skopiowanie do notatnika i całkowite przywrócenie pomogło. Było to w product/index.tpl
     
    Mariusz i Grzesiek lubią to.

Poleć forum znajomym