Dzień dobry. Mam problem z integracją z Ceneo (Zaufane Opinie Ceneo). Otrzymałam takiego maila zwrotnego. Uprzejmie informuję, iż skrypt Zaufanych Opinii jest zaimplementowany błędnie. Użyli Państwo znaku cudzysłów ", a powinien być znak '. W załączeniu informacja z Państwa skryptu. Dotyczy sklepu: https://matrek.pl Proszę o pomoc.
Hej, zwróć uwagę, że integracja z Ceneo Zaufane Opinie znajduje się w zakładce integracje > inne. Logujesz się do Ceneo (shops.ceneo.pl), wchodzisz w bezpieczeństwo, zaufane opinie i kopiujesz sobie ten kod GUID. Powinno śmigać
Wiem, że tak jest. Zrobiłam zgodnie z instrukcją. Ale Ceneo odpisało mi to co mi odpisało. Czy ktoś może sprawdzić, przesłany fragment skryptu przez Ceneo? Pozdrawiam
@Anka1000 czy niedogodności z integracją Zaufane Opinie Ceneo nadal występują? Powinnaś skorzystać z instrukcji podanej przez użytkownika @Goldlux24 Więcej informacji o tej integracji ze sklepem Click Shop znajdziesz pod tym adresem: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-zintegrowac-sklep-z-serwisem-zaufane-opinie-ceneo/
@Mariusz zgłosiłam błąd do BOK i jakoś problem został rozwiązany. Poprosiłam o ponowne sprawdzenie przez Ceneo i poszło
czy mogę się przyłączyć, też mam problem ze skryptem, zrobiłem wszystko w/g instrukcji i dostaję komunikat:"Nie udało się pozytywnie zweryfikować skryptu. Sprawdź czy jest poprawnie zainstalowany lub skontaktuj się z nami pod adresem sbt@ceneo.pl". Ceneo twierdzi że wszystko jest ok, i prosi o kontakt z dostawcą oprogramowania czyli clickshop.
Wejdź w konfiguracja > integracje > inne > zaufanie opinie. Wklejasz tam GUID nadane przez Ceneo i powinno działać.
@Balare proszę skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - http://home.pl/formularz-kontaktowy podobnie jak tro zrobiła @Anka1000 nasi konsultanci sprawdzą i spróbują pomóc.
@Balare tak jak mówi @Mariusz U mnie pomogło BOK home. Potem skontaktowałam się ponownie z Ceneo, aby sprawdziło konfigurację i było już ok. Powodzenia
no tak, skontaktuj się tu potem tam, a tam złóż reklamację a jeszcze gdzie indziej żadaj zgodności usługi z umową itd. A ja po prostu, skoro płacę to chciałbym żeby działało bezawaryjnie.