Mam jeszcze taki problem, otóż poczta na skrzynkach Gmail trafia do spamu. O co może chodzić? adres email (nasz na home) jest świeży, to znaczy świeżo założony. Wysyłając pocztę z home, na adresy @gmail.com, trafia ona do spamu .
Jeśli IP nie ma "złej historii" to rozpocząłbym od dodania rekordu SPF (jeśli jeszcze takowego nie utworzyłeś). Przy strefie domeny jako TXT podajesz: v=spf1 ip4:XX.XX.XX.XX a mx gdzie jako IP podajesz IP serwera, gdzie jest poczta (najczęściej trzeba odpytać serwerXXXX.home.pl) Jeśli to nie pomoże - kontaktowałbym się bezpośrednio z Google: https://support.google.com/mail/contact/msgdelivery Google ma specyficzne "zasady": https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/d...rwera-w-home-pl-nie-dociera-na-serwery-gmail/
To raczej Home ma specyficzne zasady, gdyż posiadamy kilka innych serwerów u innych usługodawców i tam problemów nie ma. Prawde mówiąc to właśnie z home mammy wiecznie jakieś problemy jeśli chodzi o pocztę ;] Tak na marginesie, to w panelu Home nie widzę nigdzie możliwości konfiguracji stref
Strefa jest przy każdej domenie opłacanej w home.pl: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/rekordy-domeny/#edycja Jeśli natomiast domenę wydelegowałaś do home.pl od innego operatora - musisz skontaktować się z supportem home.pl - oni zrobią to za Ciebie.
tak, to jest domena parkowana na innym serwerze. Do Home ja tylko wydelegowałem. Nic napiszę do nich na czacie, zobaczymy co odpowiedzą.
Spokojnie dodadzą Ci ten rekord - to akurat nie wymaga "wielkiego wtajemniczenia". Pamiętaj, że rekord odświeży się po jakimś czasie (do godziny). Jak minie godzina możesz potestować - wysłać coś i sprawdzić czy trafia do spamu, czy skrzynki odbiorczej gmail-a. Jeśli nie pomoże - można "kombinować" dalej.
@gielo2 Daj znać czy dodanie rekordu SPF pomogło. W Google można znaleźć sporo artykułów pomocy, które mogą pomóc przy spełnieniu warunków, aby poczta trafiała bezpośrednio do skrzynki odbiorczej w Gmailu. W mojej domenie występują problemy z dostarczaniem wiadomości do Gmaila lub odbieraniem wiadomości z tego serwisu Wskazówki dla nadawców wiadomości zbiorczych Dlaczego wiadomości Gmail są oznaczane jako spam
Tak pomogło, na obecna chwilę poczta Google nie trafia do spamu. Fajnie gdyby jednak można było samemu skonfigurować takie ustawienia także dla domen delegowanych z zewnątrz