Witam, nie wiem czemu ale znów mam na hostingu Home.pl problem z konfiguracją "opcji email". Loguję się na admina (ownera forum) ustawiam w Email settings: Enable board-wide emails: [Enabled] Users send email via board: [Enabled] Email function name: [mail] Contact email address: i Return email address: [mój adres email] Klikam Submit, Send a test email... i nic nie przychodzi. Ustawiam więc: Use SMTP server for email: [Yes] SMTP server address: serwer666.home.pl SMTP server port: 587 Authentication method for SMTP: PLAIN SMTP username: [mój adres email] SMTP password: [hasło do tego emaila] Klikam Submit, Send a test email... i nic nie przychodzi. Ratunku
@LorK napisz mi proszę w prywatnej wiadomości kiedy taką próbę realizowałeś, spróbuję sprawdzić w logach co się dzieję i na tej podstawie skonsultuję to z technikami. Oczywiście możesz mi to wszystko wysłać w formie wiadomości prywatnej.
Na priv lecą ustawienia. A kiedy próbowałem? Teraz.. przez ostatnie 5 minut. W opcji antyspamowej wyłączyłem wszystkie opcje a adres samego siebie dodałem do białej listy. Grepowałęm logi: w tych z dziś nic nie ma.
a dostajesz zwrotki? jesli nie to pewnie skrypt nic nie wysyla. ktora wersja phpbb? u mnie wysyla bez problemu wiec pewnie przyczyna u Ciebie jest jakas drobna.
zwrotek brak. Wersja to 3.2.0. Skoro u innych działa a u mnie nie, to co robię źle? @TheL czy adres nadawcy/odbiorcy jest u Ciebie w tej samej domenie co forum?
W wersji demo, dla użytkownika ustawiłem swój adres. Więc wszystko działało. W wersji pre-release ustawiłem już adres klienta. I na tym koncie pracowałem. Nie mam dostępu do tej skrzynki a klient nie poinformował mnie, że dostaje jakieś wiadomości. Wysyłanie wiadomości działa... oczywiście problem z SMTP nadal mam. Wiadomości nie dochodzą a po włączeniu debugowania przypomina mi to o problemie, który zgłaszałem w wątku: https://forum.home.pl/threads/jak-skonfigurowac-swiftmailer.1244/ Logi wyglądają w zasadzie identycznie.
@LorK spróbuj zmienić nazwę usera, którą podajesz w skrypcie. Po sprawdzeniu przykładów logów, mam wrażenie, że podajesz niepoprawną nazwę użytkownika (w subdomenie, zamiast w domenie głównej).
raz się pomyliłem. Zmiana konta niczego nie zmienia. Problem był w tym, że to nie ja ustawiałem konto i nie wiedziałem, że emaile testowe idą na adres email użytkownika, który jest zalogowany. Problem rozwiązał się po zmianę adresu użytkownika, z którego robiłem testy.