1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

home.pl Oszczędzaj nawet 300 zł rocznie na hostingu - promocja dla stałych klientów

Dyskusja w 'Aktualności i komunikaty' rozpoczęta przez użytkownika Adam, 27 Czerwiec 2017.

  1. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    271
    Docenione treści:
    73
    [​IMG]

    Witajcie,

    w nawiązaniu do licznych sugestii uruchomiliśmy nową promocję, dostępną tylko dla stałych klientów home.pl. Na czym polega cała akcja? To proste:

    1. Masz hosting (do wyboru Cloud Basic, Cloud Starter, Cloud Server) dla którego zbliża się już drugie (lub kolejne) odnowienie? Opłać go w standardowej cenie.
    2. Zgłoś ten fakt do naszego biura obsługi klienta - https://home.pl/kontakt
    3. W nagrodę zmienimy Ci pakiet hostingowy na wyższy bez żadnych dopłat.
    4. A na dodatek za rok zapłacisz na swój hosting tyle samo ile w tym roku, po prostu wyższy pakiet masz w cenie niższego pakietu...
    5. ...Co tam za rok... ten rabat będzie wieczysty dla danej usługi hostingowej na Twoim koncie :)

    Więcej szczegółów znajdziecie na naszym blogu pod adresem http://bit.ly/Twoj-hosting-do-300zl-taniej

    Kilka ważnych informacji:
    - nie limitujemy liczby usług objętych promocją. Masz 10 hostingów w home.pl? Każdy z nich może otrzymać wieczysty rabat, pod warunkiem że będzie to jego drugie lub kolejne odnowienie.
    - akcja trwa od 1 czerwca do 31 grudnia 2017 roku
    - jeżeli po pierwszym roku miałeś jakikolwiek rabat indywidualny - taki hosting również się zalicza do promocji. Kluczowe jest drugie odnowienie.
    - obniżenie pakietu po roku jest równoznaczne z rezygnacją z promocji (tym samym nie będzie naliczany dla tego konta rabat)

    Mały trick/hint, dla tych którzy chcieliby skorzystać z promocji, a opłacili już hosting po raz drugi w lutym/marcu lub zrobili to dopiero pierwszy raz - oferta będzie dla Was dostępna dopiero po zgłoszeniu do naszego BOKu chęci odnowienia usługi po raz kolejny. Konsultanci wystawią wówczas w panelu stosowne zamówienie. Po opłaceniu nie przepadnie Wam żaden dzień ważności, a zyskacie w przyszłości fajny rabat. Na zawsze!

    Ile można oszczędzić?

    - przy opłaceniu pakietu Basic - 100 zł
    - przy opłaceniu pakiet Starter - 200 zł
    - przy opłaceniu pakietu Server - 300 zł

    Pakiet Cloud Unlimited oraz serwery Wordpressowe nie biorą udziału w promocji.
     
  2. Piotr Drabik

    Piotr Drabik Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Oszczędzaj nawet 300 zł rocznie na hostingu? Pod warunkiem, że ktoś potrzebuje bogatszą wersję hostingu!!!

    Moja umowa z home.pl właśnie się kończy i nie potrzebuje droższej oferty niż miałem, a na siłę została mi podniesiona cena. Za roczne utrzymanie serwera płaciłem 337zł, żeby po roku czasu (w sierpniu 2017) dostać fakturę na 492zł. To jest podwyżka o prawie 50%!!! Tłumaczenie, że poprawiliście parametry serwera, z których i tak nie będę w stanie skorzystać jest śmieszne. Mam nadzieję, że jest to tylko Państwa wypadek przy pracy, bo takie traktowanie stałych klientów źle się dla firmy home.pl skończy.
     
  3. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    hmm to pierwszy raz widzę aby home samo z siebie podniosło cenę, u mnie nawet przy usługach które były stare i już nie było ich w ofercie cena została taka jaka była kiedyś. Chyba, że coś brałeś w promocji i nie doczytałeś.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Piotrze, tematem oferty indywidualnej jak i warunków przedłużenia abonamentu zajmuje się osobny zespół. Przekażę Twoją wiadomość do sprawdzenia, gdyż jak napisał @TheL warunki umowy są zawsze jasne od początku do końca. Jeśli doszło to takiej zmiany ceny, niewykluczone, że w trakcie trwania abonamentu, mogłeś np. skorzystać z oferty na upgrade serwera do wyższego pakietu, stąd też i zmiana ceny przy przedłużeniu. Abyśmy nie tracili czasu ale i niepotrzebnych nerwów, przekazuję temat do weryfikacji. Dzięki za zgłoszenie.
     
  5. Verix.pl

    Verix.pl Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    7
    @Grzesiek - No niestety @Piotr-drabik ma rację. Na moim hostingu jest to samo
    Business Cloud Starter nic nie było zmieniane poza podwyżką w Home.pl
    2015-06 - 300 zł netto
    2016-06 - 300 zł netto
    2017-06 - już 400 zł netto
     
  6. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    a to nie było tak, że Home w tym roku (po dekadzie od ostatniej zmiany) podniósł ceny za usługi?
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Tak to prawda, była aktualizacja oferty, prawdą jest także że ceny usług uległy zmianie. O ile wszystkie usługi przeszły zmianę (nowe funkcjonalności lub uzupełnienie już istniejących, dostępnych dla wyższych pakietów), to jednocześnie wprowadziliśmy zmiany w cenniku przedłużenia, m.in. wg schematu opisanego przez Adama. Ze względu na to że usługi rozwijają się, tak naprawdę bazowe przyjmują dziś parametry usług Premium znanych kilka lat temu oraz wzmocnionych nowymi dodatkami. Inaczej można by już mówić o "zatrzymaniu czasu" :)
     
  8. Piotr Drabik

    Piotr Drabik Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Problem tylko w tym, że nikt się mnie nie pytał czy chcę "parametry usług Premium". Oferta, z której korzystałem była wystarczająca dla moich potrzeb. No trudno zawsze można się "wypowiedzieć nogami" i przenieść hosting do konkurencji.
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Zgłoszenie jest wystawione. A może przyłączyć się do zabawy w beta.home.pl i zgarniesz hosting na 2 lata za free? www.beta.home.pl https://forum.home.pl/forums/sugestie-odnosnie-beta-home-pl.148/

    Platforma jest w fazie testowej, ale to nie jest kwestia samego testowania czy usługi rejestrowane w ramach niej działają, bo działają, bazują na ofercie home.pl (przynajmniej na ten czas), co testy dotyczą przede wszystkim budowy i działania panelu administracyjnego, a tym samym maksymalne dopasowanie jego funkcjonalności do potrzeb klientów.

    Jeśli więc nie oferta indywidualna, to może taki bonus sprawi że zostaniesz z nami :) Like at home...
     
  10. Pajojo

    Pajojo Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    My także co roku płacimy coraz więcej...:( Na dodatek co roku musimy walczyć o rabat jako stały klient, i za każdym razem słyszymy że w tym roku rabatu nie da się uzyskać :( Ciekawe jak będzie teraz...
    Business Cloud Starter:
    2013-10 - 225 PLN netto
    2014-10 - 235 PLN netto
    2015-10 - 240 PLN netto
    2016-10 - 316 PLN netto
    2017-10 - 340 PLN netto
    W tym roku chcą od nas narazie 400 PLN netto...
     
  11. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Pajojo zapraszam do kontaktu z BOK w tym temacie. Prywatnie mogę jedynie zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii, od 2013 usługi hostingowe przeszły diametralną zmianę w zakresie parametrów bezpieczeństwa jak i ogólnie parametrów oferowanych w ramach konkretnej usługi. W cenie którą płacisz zyskujesz nie tylko dostęp do swojej usługi, ale także całego jej zaplecza, w tym wsparcia BOK, administratorów, ciągłych aktualizacji systemów typu kopie bezpieczeństwa, aplikacje obsługi usług, poczty, kolejne aktualizacje oprogramowania serwera, itp. Nasza oferta zmienia się z roku na rok, a niezależnie od opinii w sieci, np. w kwestii parametrów bezpieczeństwa a więc i szeroko pojętej wydajności usługi dla serwisów WWW, bijemy konkurencję na głowę. I to jest do sprawdzenia. Więc tak, podnosimy ceny naszych usług od 21 lat i także od 21 lat budujemy pozycję opartą o sprawdzone rozwiązania, dzięki którym jesteś cały czas online. Ale od 21 lat także jesteśmy otwarci na pytania klientów w zakresie przedstawienia oferty indywidualnej dopasowanej do Twoich potrzeb i konta.

    Ale, jak każdy, masz prawo mieć własne zdanie dlatego aby maksymalnie skrócić czas realizacji - odezwij się do BOK, wybierz temat rozmowy odpowiedni dla usługi której dotyczy rozmowa i zgłoś chęć negocjacji ceny. Jeśli Twoje konto wskazałeś podczas rejestracji na forum, to mam nadzieję, że coś tam ekstra uda się wywalczyć. Ale to nie jest już temat w którym mogę Ci pomóc tu na forum. :)
     
  12. Pajojo

    Pajojo Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0

    W jaki sposób coś ekstra mogę wywalczyć bo po rozmowie z konsultantem udało wywalczyć się tylko 10%...
     
  13. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Pajojo nie wiem co mam Ci odpisać, uzyskałeś 10%. Jeśli oczekujesz innej oferty ponawiam sugestie - od rozmowy dot. cen jest Biuro Obsługi Klienta.
     

Poleć forum znajomym