1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

home.pl Oszczędzaj nawet 300 zł rocznie na hostingu - promocja dla stałych klientów

Dyskusja w 'Aktualności i komunikaty' rozpoczęta przez użytkownika Adam, 27 Czerwiec 2017.

  1. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    248
    Docenione treści:
    72
    [​IMG]

    Witajcie,

    w nawiązaniu do licznych sugestii uruchomiliśmy nową promocję, dostępną tylko dla stałych klientów home.pl. Na czym polega cała akcja? To proste:

    1. Masz hosting (do wyboru Cloud Basic, Cloud Starter, Cloud Server) dla którego zbliża się już drugie (lub kolejne) odnowienie? Opłać go w standardowej cenie.
    2. Zgłoś ten fakt do naszego biura obsługi klienta - https://home.pl/kontakt
    3. W nagrodę zmienimy Ci pakiet hostingowy na wyższy bez żadnych dopłat.
    4. A na dodatek za rok zapłacisz na swój hosting tyle samo ile w tym roku, po prostu wyższy pakiet masz w cenie niższego pakietu...
    5. ...Co tam za rok... ten rabat będzie wieczysty dla danej usługi hostingowej na Twoim koncie :)

    Więcej szczegółów znajdziecie na naszym blogu pod adresem http://bit.ly/Twoj-hosting-do-300zl-taniej

    Kilka ważnych informacji:
    - nie limitujemy liczby usług objętych promocją. Masz 10 hostingów w home.pl? Każdy z nich może otrzymać wieczysty rabat, pod warunkiem że będzie to jego drugie lub kolejne odnowienie.
    - akcja trwa od 1 czerwca do 31 grudnia 2017 roku
    - jeżeli po pierwszym roku miałeś jakikolwiek rabat indywidualny - taki hosting również się zalicza do promocji. Kluczowe jest drugie odnowienie.
    - obniżenie pakietu po roku jest równoznaczne z rezygnacją z promocji (tym samym nie będzie naliczany dla tego konta rabat)

    Mały trick/hint, dla tych którzy chcieliby skorzystać z promocji, a opłacili już hosting po raz drugi w lutym/marcu lub zrobili to dopiero pierwszy raz - oferta będzie dla Was dostępna dopiero po zgłoszeniu do naszego BOKu chęci odnowienia usługi po raz kolejny. Konsultanci wystawią wówczas w panelu stosowne zamówienie. Po opłaceniu nie przepadnie Wam żaden dzień ważności, a zyskacie w przyszłości fajny rabat. Na zawsze!

    Ile można oszczędzić?

    - przy opłaceniu pakietu Basic - 100 zł
    - przy opłaceniu pakiet Starter - 200 zł
    - przy opłaceniu pakietu Server - 300 zł

    Pakiet Cloud Unlimited oraz serwery Wordpressowe nie biorą udziału w promocji.
     
  2. Piotr Drabik

    Piotr Drabik Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Oszczędzaj nawet 300 zł rocznie na hostingu? Pod warunkiem, że ktoś potrzebuje bogatszą wersję hostingu!!!

    Moja umowa z home.pl właśnie się kończy i nie potrzebuje droższej oferty niż miałem, a na siłę została mi podniesiona cena. Za roczne utrzymanie serwera płaciłem 337zł, żeby po roku czasu (w sierpniu 2017) dostać fakturę na 492zł. To jest podwyżka o prawie 50%!!! Tłumaczenie, że poprawiliście parametry serwera, z których i tak nie będę w stanie skorzystać jest śmieszne. Mam nadzieję, że jest to tylko Państwa wypadek przy pracy, bo takie traktowanie stałych klientów źle się dla firmy home.pl skończy.
     
  3. TheL

    TheL @Lider VIP Moderator forum

    Wiadomości:
    2 221
    Docenione treści:
    481
    hmm to pierwszy raz widzę aby home samo z siebie podniosło cenę, u mnie nawet przy usługach które były stare i już nie było ich w ofercie cena została taka jaka była kiedyś. Chyba, że coś brałeś w promocji i nie doczytałeś.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 135
    Docenione treści:
    298
    Piotrze, tematem oferty indywidualnej jak i warunków przedłużenia abonamentu zajmuje się osobny zespół. Przekażę Twoją wiadomość do sprawdzenia, gdyż jak napisał @TheL warunki umowy są zawsze jasne od początku do końca. Jeśli doszło to takiej zmiany ceny, niewykluczone, że w trakcie trwania abonamentu, mogłeś np. skorzystać z oferty na upgrade serwera do wyższego pakietu, stąd też i zmiana ceny przy przedłużeniu. Abyśmy nie tracili czasu ale i niepotrzebnych nerwów, przekazuję temat do weryfikacji. Dzięki za zgłoszenie.
     
  5. Verix.pl

    Verix.pl Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    7
    @Grzesiek - No niestety @Piotr-drabik ma rację. Na moim hostingu jest to samo
    Business Cloud Starter nic nie było zmieniane poza podwyżką w Home.pl
    2015-06 - 300 zł netto
    2016-06 - 300 zł netto
    2017-06 - już 400 zł netto
     
  6. LorK

    LorK Zdobywca

    Wiadomości:
    826
    Docenione treści:
    81
    a to nie było tak, że Home w tym roku (po dekadzie od ostatniej zmiany) podniósł ceny za usługi?
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 135
    Docenione treści:
    298
    Tak to prawda, była aktualizacja oferty, prawdą jest także że ceny usług uległy zmianie. O ile wszystkie usługi przeszły zmianę (nowe funkcjonalności lub uzupełnienie już istniejących, dostępnych dla wyższych pakietów), to jednocześnie wprowadziliśmy zmiany w cenniku przedłużenia, m.in. wg schematu opisanego przez Adama. Ze względu na to że usługi rozwijają się, tak naprawdę bazowe przyjmują dziś parametry usług Premium znanych kilka lat temu oraz wzmocnionych nowymi dodatkami. Inaczej można by już mówić o "zatrzymaniu czasu" :)
     
  8. Piotr Drabik

    Piotr Drabik Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Problem tylko w tym, że nikt się mnie nie pytał czy chcę "parametry usług Premium". Oferta, z której korzystałem była wystarczająca dla moich potrzeb. No trudno zawsze można się "wypowiedzieć nogami" i przenieść hosting do konkurencji.
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 135
    Docenione treści:
    298
    Zgłoszenie jest wystawione. A może przyłączyć się do zabawy w beta.home.pl i zgarniesz hosting na 2 lata za free? www.beta.home.pl https://forum.home.pl/forums/sugestie-odnosnie-beta-home-pl.148/

    Platforma jest w fazie testowej, ale to nie jest kwestia samego testowania czy usługi rejestrowane w ramach niej działają, bo działają, bazują na ofercie home.pl (przynajmniej na ten czas), co testy dotyczą przede wszystkim budowy i działania panelu administracyjnego, a tym samym maksymalne dopasowanie jego funkcjonalności do potrzeb klientów.

    Jeśli więc nie oferta indywidualna, to może taki bonus sprawi że zostaniesz z nami :) Like at home...
     

Poleć forum znajomym