Od dwóch tygodni przychodzą mi dziwne zapytania o produkt z dziwnych adresów mailowych typu skguthrie@emailme.men, zapytania to nie zapytania ale zbitek jakiś przypadkowych wyrazów, liter, typu: wh0cd240654 fluconazole buy online without prescription cost of strattera buy provera atenolol. Jest tego coraz więcej, aktualnie ok 10 dziennie. Co to da mnie oznacza, dla mojego sklepu? Mam zhakowaną albo zainfekowaną stronę? Co z tym zrobić? Narazie tymczasowo usunęłam formularz zapytania.
Mam podobnie. Zauważyłam, że są one wysyłane z dwóch numerów ip (różnica w ostatnim członie). Jak można zablokować takie roboty (bo to chyba są roboty)?
Ponieważ nie było na forum żadnego odzewu ze strony home, zgłosiłam sprawę oficjalnie do bok i czekam na odpowiedź z ich strony. Jak tylko coś się wypowiedzą w temacie - dam znać tutaj.
Dostałam odpowiedź: "Państwa zgłoszenie przekazane zostało do poprawy przez naszych programistów i zapewne w jednej z najbliższych aktualizacji globalnie dla sklepów zostanie wdrożone. Proszę o cierpliwość." Bez komentarza.
Zgadza się, po aktualizacji poprawiliśmy mechanizm służący do wysyłania zapytań o produkt. Po zakończonej aktualizacji, podobne wiadomości nie powinny już występować.
Sprawdzam wskazaną przez Ciebie kwestie ponownie. Proszę o cierpliwość, wrócę tutaj, gdy otrzymam informacje zwrotne od kierownika produktu.
@Trzy Marchewki sugerujemy włączyć zabezpieczenie captcha, podczas włączania zaznacz, aby reCaptcha zostało aktywowane przy formularzu zapytania o produkt. Więcej informacji jak włączyć reCaptcha w sklepie Click Shop znajdziesz pod adresem: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/formularz-recaptcha Po włączeniu reCaptcha, każdy użytkownik chcący wysłać zapytanie o produkt, będzie musiał przepisać kod z obrazka w celu weryfikacji. Powinno to uniemożliwić wysyłanie spamu przez roboty internetowe.