Witam. Przekopałem forum i znalazłem informację, że po błędzie płatności np. PayU klient w panelu przy swoim zamówieniu powinien mieć możliwość ponownego przejścia do płatności za pomocą {payment_form}. Niestety nie ma tej opcji. Co zrobić żeby przycisk się pojawił? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Konfiguracja --> Sprzedaż --> Zakupy, udostępnij zamówienie jako link. Ta opcja powinna rozwiązać twoje pytanie.
Mam tą opcją włączoną. Z opisu wynika, że dotyczy to zamówienia bez rejestracji konta. Przetestowałem zgodnie z opisem wersję bez rejestracji konta. Przycisk opłać ponownie jest widoczny do momentu do kiedy nie opłacę zamówienia (wersja testowa płatności), po zapłaceniu znika (czyli tak jak powinno być). Znika też w momencie kiedy na stronie płatności PayU kliknę negatywną weryfikację. Wówczas płatność jest anulowana i w żaden sposób nie mogę znaleźć opcji jak opłacić zamówienie ponownie. No bo chyba nie jest rozwiązaniem proszenie o ponowne tworzenie zamówienia,
@piotrekgg Zobacz tu https://forum.home.pl/threads/platnosci-on-line-kolejny-link-do-ponowienia-nieudanej-platnosci.325/
Zanim napisałem czytałem ten wątek. Link w mailu przekierowuje, zarówno dla zarejestrowanych jak i niezarejestrowanych, do strony zamówienia na której niestety już nie ma przycisku do ponowienia płatności.
Włącz w ustawieniach zakupów opcję Konfiguracja -> Sprzedaż -> Zakupy ->Udostępnij zamówienie poprzez link. Do treści maila Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności -> PayU Komunikat e-mail, dodaj: (Jeżeli, ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki, nie widzisz przycisku "Opłać", wybierz link: {order_url} Zostaniesz przeniesiony do formularza swojego zamówienia gdzie będziesz mógł dokonać opłaty).
Tak właśnie mam ustawione. I teraz tak jak napisałem wcześniej: przycisk jest widoczny dopóki nie opłacę zamówienia (płatność testowa) ,po opłaceniu przycisku już niema (poprawnie) W przypadku błędu płatności Payu (przycisk Błędna autoryzacja) przycisk także zostaje "ukryty" i dotyczy to zarówno wejścia w zamówienie z {order_url} z maila jak i przypadku zarejestrowanego klienta z jego panelu.
mamy ten sam problem - jesli sie wycofa z płatności link do PayU działa. Jesli jednak będzie nie udana próba płatności lub z jakiejs przyczyny wyskoczy błąd podczas płatności. To nie da się już powrócić do nie udanej płatności. Pozostaje zwykły przelew
temat został przekazany bezpośrednio do naszego opiekuna po stronie autorów oprogramowania i będzie analizowany pod kątem wprowadzenia zmian. Na ten moment działa to tak a nie inaczej i pozostaje mi jedynie zapewnić że popchnęliśmy to zgłoszenie najdalej jak się dało. Jeśli coś się wyjaśni w temacie, damy znać.
@piotrekgg , @cafix sprawdziłem funkcjonowanie przycisku opłać ponownie i działa on prawidłowo. Nie byłem w stanie zreplikować błędnej autoryzacji.