Mam problem, aby wprowadzić tekst informacyjny, zaproszenie do kontaktu (np. ZAPYTAJ O CENĘ), zamiast otwartej ceny za wprowadzany towar na sklepie Click Shop Premium. Może administrator coś z tym zrobi? A może jest jakiś trick?
Sklep ma za zadanie sprzedawać, a więc ceny będą widoczne zawsze. Można oczywiście próbować je ukryć całkowicie, np. edytując CSS i blokując wyświetlanie cen. W ten sposób na karcie produktu zostanie aktywny tylko przycisk np. zapytaj o produkt. Można też ustawić w Konfiguracji --> Klienci --> Rejestracja, zaznaczyć opcję ceny widoczne tylko dla zalogowanych. Jeśli przewidujesz sprzedaż hurtową, można by po prostu wkleić np. w opis produktu informację w formie banera, zakup hurtowy? Zapytaj o produkt. Zaraz przekażę ten temat do kierownika produktu, z ciekawości czy jakieś zmiany są przewidywane.
W naszej pomocy pod tym adresem jest opublikowana instrukcja jak włączyć opcję zapytaj o produkt na karcie produktu. Natomiast pod tym adresem opublikowana jest instrukcja jak ukryć ceny netto w całym sklepie. Analogicznym sposobem będziesz mógł również ukryć ceny brutto. Idealnego rozwiązania, które pozwoli na to, czego potrzebujesz, niestety nie ma. Przeanalizuj to co napisaliśmy razem z Grześkiem powyżej i samemu wybierz w jaki sposób chciałbyś to rozwiązać.