Witam Są czasami klienci którzy zamawiają i nie odbierają towaru przez co ponosimy koszty transportu w obie strony. Fajnie by było umieszczać na karcie klienta ostrzeżenie które się nam wyświetli przy złożeniu następnego zamówienia przez takiego klienta. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziemy mogli albo zaproponować przelew lub zaryzykować i wysłać ponownie towar za pobraniem Pozdrawiam Tomasz
Słusznie prawisz. Przydałaby się taka opcja. Obecnie załatwiam to wpisem w zamówieniu, pole "Uwagi admin. (prywatne)" lub polu "Uwagi" w profilu zarejestrowanego klienta ale to nie tędy droga. POPIERAM pomysł!
Z mojej strony mogę zasugerować stworzenie nowej grupy klientów do której będą trafiać osoby, które nie odebrały przesyłki pobraniowej, wówczas będziesz w stanie w miarę szybko zobaczyć do jakiej grupy osoba należy w edycji klienta.