1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

PORADNIK Opinie o kliencie

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Magic_boss, 26 Maj 2018.

  1. Magic_boss

    Magic_boss Stały bywalec

    Wiadomości:
    41
    Docenione treści:
    1
    Witam

    Są czasami klienci którzy zamawiają i nie odbierają towaru przez co ponosimy koszty transportu w obie strony.

    Fajnie by było umieszczać na karcie klienta ostrzeżenie które się nam wyświetli przy złożeniu następnego zamówienia przez takiego klienta.

    Dzięki takiemu rozwiązaniu będziemy mogli albo zaproponować przelew lub zaryzykować i wysłać ponownie towar za pobraniem

    Pozdrawiam Tomasz
     
    Trzy Marchewki lubi to.
  2. Trzy Marchewki

    Trzy Marchewki Użytkownik

    Wiadomości:
    58
    Docenione treści:
    9
    Słusznie prawisz. Przydałaby się taka opcja. Obecnie załatwiam to wpisem w zamówieniu, pole "Uwagi admin. (prywatne)" lub polu "Uwagi" w profilu zarejestrowanego klienta ale to nie tędy droga.

    POPIERAM pomysł!
     
  3. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    pokaż gdzie dokładnie chcesz mieć taki wpis, powiem Ci który plik wyedytować :)
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Z mojej strony mogę zasugerować stworzenie nowej grupy klientów do której będą trafiać osoby, które nie odebrały przesyłki pobraniowej, wówczas będziesz w stanie w miarę szybko zobaczyć do jakiej grupy osoba należy w edycji klienta.
     
  5. Magic_boss

    Magic_boss Stały bywalec

    Wiadomości:
    41
    Docenione treści:
    1
    Da radę taką informację na samym dole podsumowania zamówienia ??
     

    Załączone pliki:

  6. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    w pliku basket.tpl o ile dobrze pamiętam
     

Poleć forum znajomym